piątek, 3 kwietnia 2015

Reedycja Lizzie Hearts - instrukcja przemalowywania :3

Hej! :D Piszę do Was podczas opadu gradu :v Serio przed chwilą zaczął sypać xD
Cały czas pisze o tym, że muszę zrobić posta o Ash i Hunterze, ale ciągle przybywają do mnie postaci z Krainy czarów :o Tak więc wczoraj przybyła do mnie Lizzie, córka Królowej Kier.


Tak, Lizzie z reedycji, wyróżniająca się brakiem jakichkolwiek szczegółów na dodatkach :P A wiąże się z nią bardzo ciekawa historia... 
Szukałem Lizzie z pierwszej wersji na allegro (nie z reedycji) i znalazłem, z lekko naderwanym pudełkiem, uznałem, że następnego dnia ją kupię, jednak kiedy wszedłem następnego dnia, ktoś już ją kupił :( Zacząłem szukać następnej i znalazłem lalkę, która się zgadzała, numer seryjny pokazywał właśnie tą właściwą, jak i zdjęcia, jednak nie było pewności czy to ta... xD Jednak sklep był niedaleko pracy mojego taty więc, mój tata uznał że wejdzie i sprawdzi czy to ta właściwa :) 

Następnego dnia okazało się, że tata się pomylił i to nie jest ten sklep xD Ale za to mama pracuje niedaleko xD I kiedy miała już iść sprawdzić, do mojego taty napisali, że tej lalki nie ma aktualnie w tamtym sklepie, i że napiszą kiedy będzie dostępna :P I tak środa minęła spokojnie... W czwartek (wczoraj) przysłali tacie Maila że lalka już jest, więc mama po pracy poszła ją sprawdzić :) No cóż, mimo że wszystko wskazywało na tą właściwą ostatecznie mama zadzwoniła do mnie, że to jest reedycja >.> Biłem się wtedy myślami, czy kupować czy nie... Mimo że była reedycją to była dosyć tania, więc uznałem, żeby moja mama ją wzięła :v 

I była to bardzo dobra decyzja, ponieważ sam ją przemalowałem i mogę wam pokazać teraz instrukcję ;)


Poza tym strasznie podoba mi się ta lalka, więc na początek krótki opis ;) 
Tak wyglądała Lizzie w pudełku, miłym zaskoczeniem było to, że kolory torebki, butów i kołnierza, były takie jak u pierwotnej lalki, tylko że oczywiście nie pomalowane, a nie tak jak na zdjęciu promocyjnym reedycji, czyli jaskrawo-czerwono-pomarańczowo :P Oprócz tego, jak już mówiłem w poprzednim poście: Uwielbiam te nowe pudełka ^-^ 


Tak prezentuje się wspaniała korona i włosy xD


Kołnierz...


Torebka...


Buty...


Pierwsze co zrobiłem z tą lalką po wyjęcia z pudełka to zmieniłem jej fryzurę:


Teraz chyba lepiej się prezentuje :D

Bardzo podoba mi się twarz Lizzie :3


Ubranie nie zostało nic zmienione, i na szczęście nie różni się od pierwotnej wersji... ufff


Uwielbiam tą sukienkę <3


Niestety, Lizzie z reedycji zgubiła pierścionek :/


Czas na przemalowanie!



Będziecie potrzebowali:

2 maleńkie pędzelki, wystarczy obciąć normalny pędzel (but lalki pokazuje jak małe są xD)


3 farbki do modeli - jasno-czarną, albo bardzo, bardzo ciemno-szarą i czerowną ;)


1. Na początek całą koronę i kolczyki malujemy na złoto.


2. Torebkę, kołnierz i buty metodą suchego pędzla malujemy na czarno. (czyli zamaczamy pędzel w farbie potem "wycieramy" go o kartkę i dopiero malujemy ;))




3. Karty z przodu i z tyłu butów oraz rączkę od torebki malujemy na złoto





4. Jeżeli korona już wyschnie ją również traktujemy metoda suchego pędzla na czarno ;)



5. Później malujemy w niej i na kolczykach wszystkie serduszka na czerwono :) I gotowe!

Tak prezentują się buty:




Torebka:


Kołnierz:


 Koczyki:


I korona: <3



I cała lalka :)


Osobiście jestem bardzo zadowolony z efektu i ciesze się, że zakupiłem reedycje :3 świetnie bawiłem się przy tym malowaniu, ale trzeba być baaaardzo cierpliwym :P Co do lalki to bardzo mi się podoba <3 Wiecie, że żeby mieć wszystkie w dostępne teraz lalki BASIC z EAH, brakuje mi już tylko 4? W tym dwie są w dwupaku :o Tak mam już 13 ruchomych figurek z EAH :3 W sumie to, to już chyba nałóg xD No nic bywa :v 

No to tyle w tym poście, naprawdę polecam kupić reedycję Lizzie, i się pobawić w malowanie :P Przynajmniej ja miałem frajdę :D

Pozdrawiam! ^-^

13 komentarzy:

  1. Genialnie wyszła.
    To prawda, że zabawa w malowanie jest świetna tylko najbardziej żal tego pierścionka, a to przecież znaki rozpoznawcze serii EAH...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście mi jakoś bardzo nie przeszkadza, ponieważ przy 13 lalkach już się na to nie za bardzo zwraca uwagę xP A w dodatku Ginger też nie ma niestety pierścionka :(

      Usuń
  2. Ech.. po co kupowałam "starą' Lizzie :P Sama bym się chciała pobawić w takie "malowanki" xd Ale chyba podrasuję jej kolczyki tak jak ty to zrobiłeś ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Powodzenia z kolczykami, mi się tak ręka trzęsła przy tych maleńkich szczególikach xP

      Usuń
    2. jeszcze jedno pytanie jak zrobiłeś tą cudną fryzurę? *o*

      Usuń
    3. Jeżeli chodzi o te dwa wielkie loki na głowie to nawinąłem je na pudełeczka po plakatówkach i opryskałem naprawdę dużą ilością lakieru :D

      Usuń
  3. Widzisz, moje porady się czasem przydają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale... Ostatecznie sam wymyśliłem jak ją pomalować, ponieważ ciebie nie było :P Więc ten tego xD

      Usuń
    2. ..ale Pomysł się liczy XD A co do czerwonej farby to efekt szybciej za pomocą malowania gąbką można uzyskać, ale wychodzi tak samo, bądź pomalować całość i nadmiar zebrać gąbką.

      Usuń
  4. Świetny pomysł na przemalowankę. Nawet nie widać, że to nie robota fabryczna :D Brawo! Natrafiłem na ten post gdzieś w maju/kwietniu, ale, że jeszcze nie miałem Lizzie, to nie był mi potrzebny. A teraz? Wczoraj ją sb kupiłem ^^ Jak skończę chętnie podzielę się zdjęciami jak mi wyszło no i oczywiście kto mnie do tego zainspirował ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cieszę się, że mogłem pomóc :) I z chęcią zobaczę zdjęcia jak wyszło u Ciebie ;)

      Usuń