poniedziałek, 9 października 2017

Koniec Ever After High i co dalej z Monster High?

Hej!
W końcu zabrałem się za ten post, a uwierzcie trwało to kilka miesięcy!

Myślę, że każdy fan EAH w ciągu ostatniego roku zadał sobie pytanie "Co właściwie dzieje się z Ever After High"? I nikt w sumie nie był pewien, jednak dochodziły do nas przykre znaki, które prowadziły do najgorszego... No bo w końcu nie podpisanie kontraktu z wytwórnią na następny sezon odcinków nie wróży niczego dobrego.
Ale nie tylko brak odcinków był niepokojący, w ciągu tego roku nie wyszła żadna porządna seria lalek, głównie niskobudżetówki albo lalki, które miały udawać porządne serie (nie wyszło)


W ten o to sposób zbliżamy się do końca, tak - do końca Ever After High. No zaraz, ale przecież nie jedna osoba pisała do EAH z zapytaniem co się dzieję z marką, a oni zawsze opowiadali, że mają kolejne fantastyczne produkty, którymi nas zaskoczą! Fantastyczne? Oczywiście, jeżeli lubicie sztywniary w plastikowych ciuszkach...

Dopiero po roku postanowili się ogarnąć i dać satysfakcjonującą nas odpowiedź:


- Czy Ever After High zostało anulowane?
- Tak i przepraszamy. Wygląda na to, że Ever After High leciało od 2013 do 2016 roku.

Tak moi drodzy EAH zostało oficjalnie zakończone... W 2016 roku!  I od tamtego czasu próbowali nam wmówić, że wszystko jest dobrze.
Teoretycznie w powyższym wpisie Mattel odnosi się do "show" co może odnosić się wyłącznie do odcinków, a to prawdopodobnie oznacza, że marka istnieje tylko po to, żeby sprzedawać niskobudżetówki.

Ale Dlaczego w ogóle skończyli tą serię? No cóż, nie jest tajemnicą, że każda nowa linii Mattela jest po to, żeby zarobić pieniądze, a więc skoro coś nie przynosi nam oczekiwanych dochodów to trzeba do wykreślić. Oznacza to więc, że sprzedaż EAH musiała mocno spaść, ale tutaj znowu pojawia się pytanie - dlaczego? Ja żadnym ekspertem nie jestem, ale moja teoria wygląda mniej więcej tak:
Najpierw Mattel wpadł na świetny pomysł z Monster High, na coś zupełnie innego, świeżego i kontrowersyjnego - jednak przyjęło się, było dochodowe i wszyscy byli zadowoleni. Później wymyślili Ever After High, które praktycznie od początku było po części crossoverem z MH. Jako, że mieli kolejną własną linię lalek zaczęli się do niej bardzo przykładać. Najprawdopodobniej księżniczkowaty motyw i skoncentrowanie uwagi na innej serii nie spodobało się "Disney Princess" (linia ta była jednym z głównych źródeł dochodów Mattela). Możliwe, że uznali EAH za konkurencje, albo uznali, że Mattel nie przykłada się do DP tak jak dawniej, więc odebrali firmie prawo do tworzenia kolejnych lalek z ich marki.
Tak więc Mattel postanowił stworzyć kolejną serię, która pomoże przy odzyskaniu strat po księżniczkach, a więc może bądźmy kreatywni i stwórzmy kolejną szkołę! I tak powstały "DC Super Hero Girls".



No dobra, ale jak mamy sobie poradzić przykładając się, aż do trzech własnych linii lalek, trzeba trochę obciąć koszty nie? Tak powoli zaczęli wprowadzać plastikowe legginsy, sztywne kończyny, wmoldowane ubrania, niskobudżetówki i to do wszystkich 3 serii!


Moim zdaniem w ten sposób sami pod sobą dołki kopali, a sprzedaż lalek zaczęła spadać (możliwe że z DC Super Hero Girls najmniej, ponieważ była to najnowsza seria)

Uznali pewnie, że crossover EAH z MH nie przyniesie im oczekiwanego zysku, więc anulowali film wstawiając na kanał Monster High dokładnie rozrysowaną wersję pod tytułem "The Lost Movie" - zgubiony/utracony film.
Na Instagramowym koncie jednego z animatorów Monster High, możemy zobaczyć nawet modele 3D postaci z EAH, co oznacza, że film musiał być na dosyć zaawansowanym poziomie tworzenia, w chwili kiedy go anulowali. Dlatego tym bardziej zastanawia, czy rzeczywiście tego powodem był spadek sprzedaży, a jeżeli nie, to co?

Model Złej Królowej:


Model Apple:

Model Maddie:


W międzyczasie jakiś "geniusz" wymyślił, że widownia Monster High dorosła, a młodsi widzowie nie ogarniają co się dzieje (no i spadała sprzedaż oczywiście). No więc trzeba zacząć wprowadzać nowe dzieci od początku w przygody straszyciółek (w sensie sprawić, żeby więcej osób kupowało lalki). No to co reboot? A niech będzie reboot! Po TYLKO SZEŚCIU latach trwania serii .-.
Uznali, że zmiana twarzy, jaśniejsze kolory i nowa historia pomogą w sprzedaży, bo w końcu rodzice przestaną uważać te lalki za zbyt "straszne". Ale prawda jest taka - jeżeli ktoś wcześniej uważał, że Monster High to dzieło szatana, to nowe kolory i delikatniejsze twarze tego nie zmienią, ponieważ praktycznie jedyna rzecz na jaką tacy ludzie zwracają uwagę to "dziwny" kolor skóry, kły i uszy "nie w tym miejscu".

Osobiście uważam, że reboot nie miał sensu i pewnie większość dzieci się po prostu pogubiło. A co do mnie to moje zdanie też się trochę zmieniło, przede wszystkim nadal podoba mi się nowa animacja, ale fabuła (która jest jeszcze dla mnie w miarę do przyjęcia) nie jest najlepsza i to ta stara zostanie na stałe w moim serduszku. Tak szczerze nie rozumiem dlaczego w ogóle zupełnie zmienili całą historię, nie sądzicie, że o niebo lepszym pomysłem byłoby zrobienie filmu o PRAWDZIWYCH początkach Straszyceum? Filmu o Głowenii Krewnickiej, o tym skąd w ogóle wpadła na taki pomysł, jak do szkoły chodziła Nefera i Clawdia, o tym jak Cleo zaczęła chodzić z Deucem i tak dalej i tak dalej? A po obejrzeniu takiego filmu, dzieci miałyby następne 10 filmów o znanych już nam przygodach straszy ciołek, które musiałyby nadrobić!
Dodatkowo bardzo bym chciał zobaczyć stary budynek Monster High w nowej animacji, ale nie jako ten kolorowy zameczek, tylko tamten wielki budynek z katakumbami, mrocznymi korytarzami i basenem bez dna. Jejku czasem jak sobie o tym myślę to mam ochotę książkę napisać!


Chociaż szczerze nawet to co jest teraz dałoby się jeszcze wyprowadzić na prostą. Znaczy, pomijając te nowe odcinki, bo ogólnie chociaż wygląd jest dla mnie do przeżycia to sposób w jaki przywrócili Rochelle doprowadza mnie do białej gorączki.

I tak z EAH przeszliśmy do MH i o to mi chodziło, ponieważ moja pytanie to do czego ta seria teraz zmierza?
Ale wrócę jeszcze do "Przygód drużyny upiorków", ponieważ jeżeli reboot miał być dla osób, które nie ogarniają MH to skąd mieliby wiedzieć kim są postacie, które teraz wprowadzają? Chodzi mi o to, że każda postać jest wprowadzona na odwal się, byle żeby była, tylko, żeby starzy widzowie mogli z powrotem zobaczyć swoje ukochane postacie. Ale zaraz, to w takim razie do kogo kierujecie ten cały reboot? Bo ja też już się chyba pogubiłem.
A co do rebootu to najbardziej podobało mi się to, że naprawdę czuło się, że to jest świat ludzi w którym mieszają potwory w ukryciu, a nie świat potworów w którym jest jedno miasteczko - Salemowo, w którym mieszkają ludzie... Nie chodzi mi teraz o wytykanie czegokolwiek staremu MH, ponieważ w tamten klimat na spokojnie dało się wczuć i te wszystkie nazwy miast itd. były fajne, ale przy rebootcie to mi się naprawdę podobało i jest to jedyna rzecz, którą bym zmienił w oryginalnej historii.
A tu nagle w nowych odcinkach pojawia się Catty, która jest wielką gwiazdą i wstydzi się wrócić na scenę po tym jak spadła na nią dekoracja na ostatnim występie przed wielką publicznością potworów (nie wnikajcie w idiotyczną historię, skupmy się na tłumie potworów i na jej sławie). A jeszcze chwilę temu było, że potwory wszędzie ukrywają się samotnie i Straszyceum jest jedynym miejscem w którym żyją razem. No chyba że coś mnie ominęło, ale jak dla mnie to jest kolejne wprowadzenie postaci z tandetnym backstory, nie pasującym do nowego świata tylko po to, żeby była dla fanów, którzy tą postać dobrze znają.


Dodatkowo irytuje mnie fakt, że nie wiadomo gdzie są pozostali rodzice, a wszyscy nagle... Mieszkają w Straszyceum? No właśnie, ta sytuacja jest dla mnie trochę nie jasna, ale o rodzicach ani widu ani słychu.

Ach no dobra nieźle się rozpisałem więc zacznę zmierzać do końca.
Ogólnie boję się, że Monster High niedługo podzieli los EAH, czytałem gdzieś nawet, że może się to stać już w 2018 roku. A jako, że nie ma żadnych zapowiedzi nowego filmu napisałem do MH na FB i uzyskałem całkiem satysfakcjonującą odpowiedź.
Mam nadzieję, że to nie była żadna tajemnica i mogę to opublikować
-Hej Matthew! Tak, mamy kolejny film Monster High, który nazywa się "Przygody Drużyny Upiorków: Edycja Świąteczna. Będzie na Nickelodeon w Stanach Zjednoczonych w niedzielę 29 listopada. Mam nadzieję, że to pomoże!

-O mój stworze! Zastanawiałem się czy będzie świąteczny film. Ale będzie jak "Witamy w Monster High" i "Zelektryzowani" w 3D czy jak odcinki "Przygody Drużyny Upiorków" w 2D?

-Nie chcemy powiedzieć za dużo, więc proszę bądź gotowy na kolejne wiadomości!

Więc jak widzicie dowiedziałem się, że będzie świąteczny film Monster High! Jednak jest możliwość, że będzie rysunkowy, co by nie było dobrym znakiem, no bo dlaczego mieliby go robić w ten sposób, skoro to będzie pełnometrażowy film? Kolejna rzecz to to, że będzie na Nickelodeon a nie na DVD oraz to, ze premiera jest za nie całe 2 miesiące, a ja jeszcze nigdy o tym nie słyszałem... Chociaż możliwe że zaczną reklamować wszystko po Halloween, tak jak to zawsze bywa ze świątecznymi rzeczami.

Eh, ale ostatnio uznałem, że MH jest dla mnie na tyle ważne, że wolę już, żeby kontynuowali tak jak jest niż anulowali to wszystko co tworzyli przez 6 lat... (chociaż w sumie to zrobili robiąc reboot).

Przez te wszystkie wydarzenia przestałem kolekcjonować Ever After High i myślałem też o sprzedaniu mojej kolekcji MH (to dlatego obie serie zniknęły z zakładki) jednak postanowiłem, że sprzedam tylko EAH, a na Monster High chcę się skupić bardziej niż kiedykolwiek. Dlatego zaglądajcie w zakładki, a szczególnie w "na sprzedaż" ponieważ pojawi się tam jeszcze kilka lalek.

A jakie jest Wasze zdanie na temat tej całej sytuacji? Podzielacie moją teorię? Może chcielibyście przeczytać historie Monster High w moim wykonaniu?

No to był długi post, brawa dla tych, którzy wytrwali! (i dla mnie że go w końcu napisałem)

Pozdrawiam i do napisania!

Ps. Przywróćcie Głowenię Krewnicką!







32 komentarze:

  1. Cóż trudno się z Tobą Matt, nie zgodzić, szczerze mówiąc. No innego sensnownego tłumaczenia nie ma, nie ukrywajmy. Jestem uradowany, że Mattel Tobie odpisał w sprawie nowego filmu - jest światło w tym mroku, jeszcze (oby nie znikło tak szybko, jak się pojawiło ni stąd ni zowąd), no i żeby lalki były staranne, a nje ta szmira, co od końca '15r oferują nam producenci.
    Z EAH, nie pokładam nadzieji aby to zmartwychwstało. Szkoda, bo lalki były piękne - ale nie mówie teraz o tych z 2016.
    Troche zastanawiam mnie po co sprzedajesz Everki, to że seria leży nie oznacza, że masz sprzedawać swoje perełki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu w chwili kiedy od dłuższego czasu nie było żadne słychu od EAH i było wiadomo do czego zmierza, przestało mnie jarać kolekcjonowanie lalek z tej linii, sam nie wiem czemu po prostu uznałem bo pewnym czasie, że chce je sprzedać - i z większością już to zrobiłem.

      Usuń
  2. Ja bym nigdy nie sprzedała swojej kolekcji Everek, która obecnie liczy 52 lalki. Kiedyś będę wspominać, jakie to piękne lalki robili. Niektóre zdobyłam z wielkim trudem. Powoli zamykam kolekcję, co oznacza, że nie będę już kupować nowych. Brakuje mi tylko Poppy i Holly z pierwszej serii do pełni szczęścia :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałeś też że Następcy wygryźli EAH i że spadła sprzedaż przez jakość lalek oraz o Enchantimals vs Shopkins

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, no tak, o Następcach zupełnie zapomniałem, a o Enchantimals też miałem napisać ale gdzieś mi się zagubiły .-.

      Usuń
    2. Podoba Ci się seria Enchantimals?

      Usuń
    3. Tak szczerze wolę w to nawet nie wnikać...

      Usuń
  4. To co piszesz ma sens. Jeżeli chodzi o mnie, uwielbiałam (i nadal lubię) Monster High. Bardzo to przykre, że powolutku "odchodzą". Szczerze, jeżeli by teraz wydali jakieś nowe na miarę Basiców, FdC bądź Sweet Screams (w tej ostatniej było stanowczo za mało monsterek!!!) to kupiłabym bez mrugnięcia okiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście uważam, że podczas rebootu już wydali kilka ładnych serii, prze de wszystkim Shriek Wrecked, która moim zdaniem jest świetnie zrobiona, Party Ghouls też są naprawdę super i ta cała linia sportowa też jest niczego sobie :) Nie wspominając o 3 zestawach dla "dorosłych kolekcjonerów" (Skelita, Abbey, Cleo & Ghoulia)

      Usuń
  5. Hej, ja czytałam o nowym filmie już jakiś ładny czas temu :) na anglojęzycznej MH wiki o tym już był. Wiadomo, że wszystko kręci się wokół kasy grunt by nie przekroczyła wartości sztuki za jaką ta kasa idzie :) Mnie się jednak reboot podoba. Kiedy MH powstało miałam 16 lat, ale pokochałam je jak siedmolatka. Teraz mam 23, patrząc na to z punktu widzenia osoby dorosłej uważam, że nowa seria ma więcej sensu. Fakt, że brakuje tego mroku, ducha szkoły (która była już stara i taka tajemnicza), ale w starej historii również było wiele nieroztrzygniętych wątków, przepadających w wirze fabuły oraz niekonsekwencji. Z perspektywy czasu po obejrzeniu ponownie serii mam wrażenie, że filmy tamte były robione na odwal się :P Tylko mnie jako dzieciakowi się wydawały takie oooooo. Teraz nawet nie chce mi się ich oglądać, bo są po prostu brzydkie, na siłe aby wydać taką a taką kolekcję lalek. Widać, że kolekcja nie powstała na podstawie filmu, ale film na podstawie kolekcji i to zdecydowanie nie gra. Do tych nowych filmów bardzo często wracam. Historia jest inna, nieco infantylna ale nie zapominajmy, że opowiada historię piętnastolatek. Podoba mi się to, że dziewczyny to nie są znowu niemalże puste lale mające w głowie siano, myślące o facetach, kosmetykach i ciuchach (nie cały czas, ale ich kultura konsumpcjonizmu wypala oczy, a dla rodziców dzieci, które to oglądały wiem, że było problemem ). Tyle też tam było pierniczenia o tolerancji, ale wśród potworów, którzy z kolei niespacjalnie tolerowali normalsów, bo o te relacje było na prawdę minimalnie ukazane. Podkreślam, że patrzę na to z zupełnie innej perspektywy gdyż wychowuję młodszą siostrę i chce by bajki jakie ogląda były pouczające, opowiadające o przyjaźni i tolerancji, nie o pustych bzdurach z odrobiną wartościowych aspektów- nawet za cenę utraty tego mrocznego klimaciku. Dodam, że jara mnie wątek Draculi i pani Wolf xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też strasznie się jaram tym wątkiem XD Jakby nie było nic innego do roboty XDDDD

      Usuń
    2. Miło poznać w końcu kogoś komu podoba się reboot! Ogólnie ja zawsze lubiłem stare filmy i nigdy nie odczułem, że to film był robiony do serii, zawsze podobała mi się fabuła itd. Jeżeli chodzi o animacje i grafikę to wiadomo, że zawsze kulała i nigdy nie była najlepsza, napisałem o tym nawet kiedyś post, więc bez dwóch zdań nowa animacja podoba mi się o niebo bardziej. Nie zgodzę się jednak z tym, że dziewczyny były przedstawiane jako puste lale, jasne były wstawki z bezsensownymi scenami odnośnie ciuchów zakupów itd. jednak to był raczej wątek humorystyczny. Jedyny film ze starego MH którego praktycznie nie mogę przeżyć to "Podwodna Straszyprzygoda" jak dla mnie jest beznadziejny, grafika zrobiona najgorzej ze wszystkich filmów, a animacja totalnie niedopracowana i szczerze w połowie mam ochotę go wyłączyć :/

      Tak czy siak nowe filmy są dla mnie w miarę ok, podoba mi się to, że czuć w nich dzisiejszy świat, w sumie zapominając o poprzedniej historii to jedyne co nie podoba mi się w nowej, to Moanica, a raczej to, że ciągle ją rolują. Jak dla mnie mogłaby zakończyć swoją działalność po pierwszym filmie, ale mam nadzieję, że chociaż nie będzie znowu główną złą postacią w 3 filmie. Osobiście wolałem jak nie było jakiegoś wielkiego zła, a po prostu osoby które coś psuły - jak Toralei.

      Usuń
    3. Niestety mało, które 6-10 letnie dziecko zdaje sobie sprawę z tego, że to wątek humorystyczny. Dzieci czerpią wzorce z ulubionych postaci z bajek. I zachowanie tych lasek jest zabawne do czasu, kiedy zaobserwujesz je u własnej pociechy xD Oby to było przejściowe :P

      Usuń
    4. Przypomnę, że MH od zawsze było skierowane dla "starszych dzieci", z tego co pamiętam 12 lat i coś koło tego ;)

      Usuń
    5. Nigdzie to nie jest wyraźnie napisane :) Poza tym lalki i bajki największą sprzedaż mają wśród młodszych dzieci i zawsze są do nich kierowane. Ja się doszukałam na kilku stronach info, że wiek był określany na 6-12 a nawet 6-9 lat ;)

      Usuń
  6. Patrząc na to wszystko chce mi się tylko płakać, ja rozumiem są zwolennicy rebotu jak i przeciwnicy. Sama zaliczam się do drugiej grupy. Mogę stwierdzić, że wychowałam się na "starym" MH, ten klimat, te postacie aż trudno uwierzyć że dało się to zniszczyć od tak! Po rebocie kompletnie zrezygnowałam, dla mnie to już nie to samo. Nie mogę uwierzyć, że to zniknęło na zawsze. A co z całą ideą potworów? "Bądz sobą, bądz wyjątkowy, bądz potworem!"- coś w tym stylu, w całym tym zamieszaniu rodziców MH nie mogło być sobą.
    Matt Twoje pomysły na rozwinięcie i pokazanie historii straszyceum są świetne, może mógłbyś napisać do nich i podsunąć im swoje pomysły, tak dyskretnie by wreszcie się opamiętali. Jeżeli nie przyniosłoby to zamierzonych skutków z chęcią posłucham tych historii w Twoim wykonaniu.
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee, nie pisz do nich. Twórcy mają zakaz czytania sugestii fanów, i tak tego nie zrobią, a nawet jeśli mieli coś podobnego w planach, to będą musieli anulować, bojąc się że w końcu pozwiesz ich o kradzież praw autorskich. Ktoś to tłumaczył na blogu, nie wiem czy nie nawet nie na monsterkowym.

      Nowe bajki są zupełnie nieoglądalne! Stare były śmieszne, a bohaterki ludzkie. Miały wady, które potrafiły wykorzystać w dobry sposób, zamiast być do bólu Dobre i Właściwe. Próbowałam przebrnąć przez ten nowy film, ale nie dałam rady. Lekcje które mogą z niego wyciągnąć małe dzieci to:
      - wściekły pies wcale nie chce cię ugryźć, to Clawdeen, nasza przyjaciółka!
      - jeśli twój ojciec nie pozwala ci odchodzić za daleko, bo na pewno cię tam zabiją - zignoruj, za rogiem czeka przyjaciółka Frankie!
      nie wiem co było dalej :( a odcinek z Rochelle naprawiającą dachy pobił rekordy głupoty, nie widziałam jeszcze głupszego i bardziej wymuszonego pretekstu dla wprowadzenia nowej postaci, naprawdę.

      Usuń
    2. Wiem, że gdybym napisał i tak by nie przeczytali, a już na pewno nie wykorzystali więc i tak tego nie zrobię ;) Nie zgadzam się jednak, że nowe filmy są nieoglądalne - Witamy w Monster High bardzo mi się podobało, Zelektryzowani trochę mniej, ale nadal było ok. Może to po prostu nie jest dla każdego... Dla mnie (mimo że kocham stare filmy) ledwo oglądalna jest "Straszypodwodna przygoda". Jeżeli chodzi o motto, teraz brzmi one "Tu każdy jest mile widziany", do mnie jednak nie przemawia tak jak to poprzednie. Co do postaci, wszystko jest dla mnie w porządku oprócz Frankie - jest mi smutno, że totalnie zmienili jej osobowość, uważam że jej naiwność i niezdarność były o wiele wiele lepsze niż bycie geniuszem :( A no i w odcinkach zachowanie Deuce i Raytha jest idiotyczne, zachowują się na 12 lat .-. WULKANY!! Na szczęście w filmach są w miarę ogarnięci.

      Usuń
  7. podobają ci się lalki disney store limited edition? Mi bardzo, jeśli tobie również to jaka jest twoją ulubioną/wymarzoną?

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie zapoznam się z Twoją wersją :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przykre jest, że obie serie tak naprawdę zanikają 😔 (I przez to się troche odciągnęłam od lalek)
    A jak patrze na te szkice animacji do filmu łączącego EAH z MH to naprawde przykro mi się robi. Moim zdaniem zmarnowali świetny pomysł. No, ale to biznes.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ok jest rok 2019 nie liczę na to że wogóle mi odpiszesz ale no ok chciałabym się spytać czy będże jakiś film Monster High w 2019? 2020? Czy raczej już nic nie będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie będzie, na tą chwilę wygląda na to, że zarówno EAH jak i MH zakończyły swoją działalność... :( Ale nigdy nie wiadomo, może za kilka lat znowu ktoś postanowi przywrócić je do życia :P

      Usuń
  11. a co do lalek, czy będą je jeszcze produkować, bardzo liczę na odpowiedź..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to że nie, chyba, że jakieś niskobudżetówki ale one chyba już też zniknęły ze sklepów...

      Usuń
  12. Kurcze słabo troche jja z mh i eah jestem od początku ich istnienia zawsze zbieralam te lalki kucze no słabo ze juz nie tworzą a te nowe lalki to jedna wielka porażka, chetnie bym obejrzala jeszcze raz eah i mh...

    OdpowiedzUsuń
  13. jest 2020 nwm czy ktos to przeczyta ale jeśli tak To co z MH czy powstaną jakies podobne lalki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, w tym roku mają ponoć wyjść dwie kolekcjonerskie lalki, jednak na razie nie wiadomo jak będą wyglądały.

      Usuń
    2. Już wiadomo są naprawdę fantastycznie! Słyszałam że jedną aktorka głosowa napisała że pracują nad nowym filmem mh! To może być naprawdę dobry powrót!

      Usuń
  14. Cześć ,
    Jest 2021 rok, ale nadal nie słyszałam żeby coś się działo. Stare Lalki Monster High kosztują po 500zł! Ostatnio właśnie szukałam, bo zawsze marzyłam o niektórych lalkach, a uznałam ze w sumie można kupić przez internet. Kurczę. Mam wszystkie „stare” bajki na półce i chciałabym żeby to powróciło. Teraz nie ma żadnych dobrych lalek lub podobnych zabawek. EAH też było fajne ale moje serce skradły straszyciółki. Czy macie może informacje , o tym czy powrócą któreś z serii, czy Mattel uznał, że jednak nie warto? Jeśli tak, będę wdzięczna, bo od czasu, jak ich nie ma, zadaje sobie często to pytanie.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Właśnie niedawno pojawiła się informacja o "drugim rebootcie" Monster High - seria ma powrócić bodajże w 2022, z musicalem Live Action Nickelodeon i animowaną serią odcinków. Na ten moment nie wiadomo jak bardzo będzie to podobne do oryginalnego MH, czy do pierwszego rebootu ale prawdopodobnie zrobią coś jeszcze innego... Poczekamy zobaczymy.
      Co do starych lalek, warto sprawdzać OLX, Vinted, Allegro i grupy na FB, ponieważ większość z nich wciąż da się kupić w dobrej cenie, tylko oczywiście używane ;)
      Mam nadziję, że pomogłem - również pozdrawiam! :)

      Usuń
  15. niech ever after high znowu bedzie

    OdpowiedzUsuń