środa, 4 marca 2015

Króciutki pościk - Kolejny rysunek, tym razem Sirena wraca do akcji :D

Hej!
Przepraszam Was, że nie dodaje żadnego postu, ale taki dziwny ten tydzień i dużo nauki, a przede mną jeszcze nauczenie się do chemii D: (nienawidzę chemii ;-;) Więc, uznałem że szybko wstawię posta o moim rysunku z Weekendu chyba Sireny Von Boo, tak to już mój drugi rysunek przedstawiający tą panią :P Tym razem próbowałem się bardziej skupić na jej filmowym wydaniu, ale troszkę inaczej mi wyszła xP Ok, bez przedłużania:


Co myślicie? :P Wydaje mi się, że jej oczy powinny być trochę niżej i byłoby lepiej, ale poza tym to chyba ok xD 

Z zapowiedzi to w ten weekend wstawię posta z moim pierwszym poradnikiem "Jak zrobić stojak dla lalki typu Barbie lub Disney Store z tektury" :) Więc możecie wyczekiwać :P A ja lecę uczyć się do chemii D: Życzcie mi powodzenia! 
Pozdrawiam :)
I jeszcze taki Ps. Jutro będę miał pewien nowy dwupak lalek :3 

9 komentarzy:

  1. Znów piękny rysunek. Pękam z zazdrości! Ciekawe co to za dwupak;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sirena wygląda jak nie miała jednej klepki w głowie, hehehe, ale to chyba raczej dobrze :D

    Też kiedyś próbowałam zrobić stojak dla Monsterki z kartonu. Prototyp dostała koleżanka, więcej takich nie powstało. Ciekawe jak ten Twój będzie wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD Mój będzie tak zwanym stojakiem "na tyłek" xD

      Usuń
  3. Współczuję, chemia jest straszna :( Rysunek jak zawsze bardzo mi się podoba, szczególnie czarny ogon Sireny. O, poradnik jak zrobić stojak może mi się przydać bo sporo moich lalek ich nie posiada, więc czekam na weekend ;) Dwupak...czyżby Ash i Hunter ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No... Chemia jest straszna, :( Łączmy się w bólu :D Co do dwupaku to może... może... Nie no dobra, Zgadłaś xD

      Usuń
    2. Wiedziałam xD

      Usuń