wtorek, 26 maja 2015

Ashlynn i Hunter - nareszcie :P

Hej! Tak mam tą dwójkę od marca... A posta robię dopiero dzisiaj :/ Bardzo Was za to przepraszam :( Tak naprawdę to już wczoraj wziąłem się za robienie zdjęć, ale po zrobieniu zdjęć Ashlynn zająłem się czymś innym i się zrobiło ciemno i nie mogłem zrobić już zdjęć... BTW zapraszam na tego mocno opóźnionego posta :)
Tak, po pierwsze powiem, że kupiłem ich za jakieś 90 zł na Allegro, a teraz są jeszcze tańsze aukcje więc... Bierzcie póki ciepłe xD I dodam też, że dzisiaj opiszę tak z grubsza, bo zamierzam jeszcze robić takie "recenzje" wszystkich lalek jak kiedyś ;)

Chcę was bardzo przeprosić za jakość zdjęć nw czemu takie wyszły...





Zacznijmy od Ash bo damy mają pierwszeństwo (a już szczególnie poranne królewny...) Tak ogólnie to mi się podoba, ta dwójka jest jeszcze z tych czasów kiedy lalki były prawie takie same jak postacie w serialu... 





Znajdź trzy różnice xP

Twarz też mi się podoba, ale nw czy jakoś bardzo przypomina Ashlynn... (nie ma szału jak np. przy Briar którą byłem i nadal jestem zachwycony lub jak np. u Cedar, Blondie...) Bardzo długo zastanawiałem się dlaczego zrobili akurat tej postaci większe usta niż u innych lalek, w końcu w serialu nie było żadnej różnicy o.O



W lalkach Ever After High lubię to że dbają (a przynajmniej dbali >.>) o każdy szczegół, ale akurat nw co może przedstawiać ten naszyjnik, ja widzę tu tylko dwa ptaszki i jakieś kółko :D


Kolczyki to oczywiście pantofelki :)


Pierścionek - ptaszek ^-^



Wielka torebka/zegar... Mimo że w rzeczywistości jest plastikowe to gdyby była prawdziwa musiała by być bardzo ciężka o.O A przecież można wszystko wsadzić do kieszeni xD








Fajne że ma przezroczysto-plastikowe znaczy... szklane pantofelki :v


Hunter... Uwielbiam jego ubranie i te wszystkie szczegóły w malowaniu :3 Chciałbym sam mieć taki strój :P (ale nigdzie nie mogę znaleźć kamizelki z kapturem tego typu o.O)






Te buty są genialne :D


A w kamizelce jest normalny zakładany kaptur :)


Dopiero dzisiaj zauważyłem, że on ma jakiś "cień" namalowany nad okiem o.O




Ogółem bardzo mi się podobają :D Sorry, jeżeli ten post jest jakiś "poszarpany" ale muszę się pouczyć do klasówki z geografii :( A nie otworzyłem od zeszłej środy zeszytu ani książki D: A nie chciałem już przekładać posta :/ Tia... Więc aktualnie mam 13 lalek EAH o.O (tak kolekcjonowanie pełno artykułowanych figurek (:v) mną zawładnęła :D) Niestety na chwilę przerywam to kolekcjonowanie, ponieważ chcę sobie kupić nowe meble do pokoju :P Więc ten tego... Pamiętajcie, że jutro kończy się aukcja z domkiem ;) (niech ktoś go kupi, niech ktoś go kupi...) No to... życzcie mi powodzenia w testach, a ja Wam życzę dobrych ocen i wszystkiego dobrego :) 

I pamiętajcie, że dzisiaj Dzień Mamy! 



Pozdrowionka!

4 komentarze:

  1. Tak, Hunter jest genialnie ubrany, ale jego twarz... Że Dex ma jakąś babska twarz, to mogę znieść, ale Hunter? Taki typowy facet? (nie, że są nietypowi facecie, czy coś)
    Zastanawia mnie jego fryzura. Sądziłam, że będzie to coś na podobę Venus z MH, ale on ten meszek na głowie ma jakiś wytarty. Taki był czy Ty coś z nim tworzyłeś? Pamiętam jak kąpałam swojego Clawda i wytarłam mu ręcznikiem ten meszek... matko, prawie się poryczałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, zapomniałem napisać :P Po nieudanych próbach usunięcia Kleju z włosów Huntera w ciepłej wodzie.... No cóż meszek się zaczął zmywać :P Dopiero potem wpadłem na no to, że klej można usunąć tylko mąką ziemniaczaną... I w tedy gdybym zmył ją chłodną wodą klej pewnie by nie puścił... No cóż #MójBłąd xD Tak, on miał tak jak Clawd w MH (miałem kiedyś tego pana w dwupaku z Draculaurą :v)
      Co do twarzy to tak właśnie nw co myśleć >.< Dlaczego Mattel nie może zrobić po prostu normalnej męskiej twarzy jak w serialu tylko musi z jakimś kształtami przypominającymi trójkąta eksperymentować? :(

      Usuń
  2. Też ich mam i oceniam tak jak ty. Aha i ten naszyjnik Ash to jak ja się przyglądam na mojej to widzę taką zawieszkę na kółku z ptaszkiem i pantofelkiem ;)

    OdpowiedzUsuń