środa, 20 maja 2015

Barbie 2-piętrowy domek 2 STORY BEACH HOUSE (SPRZEDAM)

Hej!
Informuję was dzisiaj o tym domku, o którym pisałem wcześniej. Przed chwilą wystawiłem aukcję z  domkiem Barbie tu znajdziecie link do aukcji (a niżej jeszcze dodatkowy opis)

!KLIK!




Ok, no więc cena to 90 zł + 25 zł przesyłka. Domek jest w dobrym stanie i zachęcam do zakupu (bo co jak co ale ja o zabawki dbam ;)) Jedyne co to pęknięcie na plastikowej listewce koło prysznica (które było już takie fabrycznie) oraz podczas rozkładania domku pękło mi jedne połączenie między podłogami, ale zostało ono sklejone i nie jest widoczne więc nie powinno przeszkadzać. :P

Na aukcji znajdziecie wszystkie zdjęcia itd. Dodam jeszcze, że domek posiada oryginalne pudełko, instrukcję i WSZYSTKIE akcesoria, a trochę ich tam było :D






















Jeżeli chcielibyście znać przyczynę sprzedaży tego domku to po prostu wyrosłem z zabawy lalkami :P Mam nadzieję, że ktoś go kupi i znajdzie nowego właściciela/właścicielkę :3 
Niedługo wystawię chyba jeszcze zdalnie sterowanego Zygzaka McQueen'a (czy jakoś tak to się pisze...) Z Aut 2 ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz