piątek, 8 stycznia 2016

Malowanie (I nie tylko!) Na zamówienie

      Hej!
      Jestem strasznie podekscytowany, w sumie to dzisiaj miał pojawić się inny post, jednak chciałbym Was poinformować, że otwieram taki jakby sklepik na zamówienie! :)
Dokładniej możecie o tym poczytać tutaj:

Malowanie (I nie tylko!) >Na zamówienie<


      Cały pomysł pojawił się dzięki jednej dziewczynie na fb której bardzo spodobały się moje prace. Napisała mi, że nie ma jeszcze lalki EAH, ale jak tylko ja kupi to bardzo by chciała żeby mogła wyglądać tak jak moje i czy mógłbym coś takiego zrobić i ile by to kosztowało. A więc tum durudum! Mamy takowe usługi :3 Bardzo się z tego powodu cieszę i jestem ciekawy jak to wszystko wyjdzie :) A więc zapraszam do korzystania i podzielcie się co myślicie w komentarzach!

Pozdrawiam i do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz