poniedziałek, 4 stycznia 2016

Co takiego wydarzyło się w 2015? /podsumowanie

Hej! Ach... Tak. To pierwszy post w 2016 roku :) Chciałbym więc zrobić takie "podsumowanie", głównie tego co działo się na blogu, co się zmieniło, co się rozwinęło itp. :D
Tak szczerze nie umiem uwierzyć, że minął rok. Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że jeszcze żadne 12 miesięcy nie minęło mi tak szybko jak tym razem o.O Ale o to jest 2016 (ciekawe że koniec świata miał być w 2012 :D)

W tym roku na moim blogu zdobyłem chyba wielu nowych czytelników, co mogę wyczytać  po większej liczbie obserwatorów i po rekordowych liczbach wyświetleń miesięcznych. Czy wiecie że między 31 a 1 wybiło tutaj ponad 40 000 wyświetleń? Co do wyświetleń miesięcznych też się nie martwcie bo w ostatnim miesiącu pobiliście mój rekord, i tak się stało że w grudniu było 5 073 wyświetleń! Co oznacza że pod koniec listopada było 35 000 łącznych wyświetleń... Nieźle nie? :D

To naprawdę mnie cieszy, ponieważ oznacza to, że lubicie to co sobie tutaj piszę i często zaglądacie w poszukiwaniu nowych postów :>

Oto statystyka wyświetleń od założenia, aż do teraz:

W styczniu jest tak mało ponieważ dopiero zaczął się miesiąc tak jakby co :D Pamiętam jak się cieszyłem kiedy w lipcu liczba wyświetleń miesięcznych doszła do 3 299 :3 A w grudniu ni z tego ni z owego do 3 tysięcy dobiliście kiedy było jeszcze dużo do końca miesiąca, a później doszło do 4 tysięcy i ostatecznie do 5 tys.! Nawet nie wiecie jakie to dla mnie miłe, ponieważ zawsze strasznie się cieszę jak przybywa mi nowy tys. do wyświetleń (łącznych a jak miesięcznych to już wg :D)

Jak tak sobie patrzę na tą statystykę to się zastanawiam skąd taki nagły wzrost
populacji od lipca i nie umiem powiedzieć tak szczerze :D Ale chciałbym Wam bardzo za to podziękować bo szczerze mnie to cieszy :)

Jeszcze takie statystyczne rzeczy, w tym roku dodałem dokładnie 98 postów, a postem z największą liczba wyświetleń jest... Tum tum tum tum... "Cyrk de Szyk" który posiada aż 1370 wyświetleń!

A teraz przejdźmy do statystyk lakowych echm, echm... A więc w tym roku do mojej kolekcji Ever After High przybyło 11 postaci, utworzyłem również małą kolekcję Monster High w której zawitało 5 postaci (tak to oznacza że w sumie w moim pokoju jest teraz 16 lalek więcej... :D)

W tym roku założyłem też Instagrama w którym na tą chwilę (01-04-2016 11:21) mam 168 obserwujących i wstawiłem 107 postów :D

W ostatnich miesiącach znalazłem też nowe Hobby którym jest malowanie lalkowych dodatków... Wiem, że na razie widzieliście mało pomalowanych lalek ale jest ich już 14 :) (jeżeli mam coś zdradzić to mam zamiar zrobić oddzielną zakładkę o mojej kolekcji EAH gdzie będą szczegółowe zdjęcia każdej pomalowanej lalki) Zamierzam też zrobić coś jeszcze... Pomysł do tego dała mi jedna osoba na fb... Tylko zastanawiam się jak się do tego przygotować :P Ale miejmy nadzieję że już niedługo plan wejdzie w życie i będą osoby które będą z tego korzystać :/  Ale wszystko w swoim czasie :D

A co u mnie tak wg? Cóż, za 3 miesiące będę miał 15 lat, aktualnie jestem w 2 gimnazjum (i w czwartek muszę tam wrócić D:) I w sumie żyje mi się dobrze :) Od pewnego czasu cos się we mnie zmieniło i już od jakiegoś roku coraz bardziej zakorzeniam się w moich zainteresowaniach, hobby nie ma już raczej sytuacji kiedy bym się tego wstydził (jak byłem młodszy dużo nieprzyjemnych rzeczy mnie spotykało) a i nie mam też nieprzyjemnych sytuacji z tego powodu :D Nie no ogólnie jest spoko, a osoby starsze jak oglądają moje prace (lalkowe) i ogólnie te moje zainteresowania mówią same miłe rzeczy... Co cóż jest bardzo miłe :)

A więc to by było na tyle, w zeszłym roku wydarzyło się bardzo dużo rzeczy miłych i tych gorszych, ale mam nadzieję, że dla was tak jak i dla mnie ten rok był rokiem udanym. Wiem, że już jest czwarty, ale życzę Wam żeby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego i żeby spełniły się w nim Wasze postanowienia, plany, marzenia :) Życzę Wam żeby ten rok przyniósł dużo dobrego i Żebyście byli szczęśliwi, nie wstydzili się tego co kochacie i podążali ścieżką którą sami sobie wybierzecie, a nie taką którą wytyczy Wam na siłę społeczeństwo... :)
Takim akcentem kończę podsumowanie i Pozdrawiam!

Ps. Tak nie oficjalnie (bo po zakończeniu) dodam, że zamówiłem kolejne lalki z Ameryki tym razem dwie - obie są z EAH zgadniecie które to? :>

12 komentarzy:

  1. Ja wiem które !!! Ale nie chcę zepsuć innym zabawy w domyślaniu się :D Fajny rok pod względem fanów miałeś.Chciałbym żeby mój blog był tak samo popularny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty niestety zgadywać nie możesz bo i tak już wiesz xD Spokojnie, ja na początku też miałem bardzo słabo (chyba każdy miał) jak spojrzysz na wykres to na początku miałem bardzo mało wyświetleń (w jeden dzień mam czasami wyświetleń więcej niż kiedyś w jednym miesiącu). Pisz i nie poddawaj się i ci się uda ;) Ja też cały czas jestem "na drodze" ;)

      Usuń
  2. Witaj Matt. Również jestem chlopakiem i, interesuje sie lalkami (MH, EAH). Ale jak przekonać do tego rodziców? Oni mówią, że to dla dziewczyn, że mam zająć się czymś bardziej męskim, mnie to cholernie irytuje, bo nie zrezygnuje z czegoś co kocham tylko bo im to nie pasuje, posraw się w mojej sytuacji... Super blog, czerpiez niego dużo inspiracji, serio. Zrecensujesz może noew lalki MH Shirek Wercted? Coż, i jak i przekonać do tego że
    lalki To moja pasji? Oni im nawet prze internet nic nie karzą zamwaić.... czy tevlalki to eah czy mh to pewnie mira i isi? }~~pise z tabletu sorry za bledy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, bardzo długo zastanawiałem się co Ci odpisać. Przyznam się, że ja nie byłem w takiej sytuacji, moja przygoda z lalkami rozpoczęła się już bardzo dawno temu (odkąd pamiętam mam lalki) Moi rodzice uważali, że dziecko samo powinno sobie wybrać czym chce się bawić i mojemu starszemu bratu też dali lalkę, jednak on nie był nią zainteresowany ;) Tak więc trudno mi powiedzieć co możesz zrobić, wiem jak ważne jest dla nas (dzieci) wsparcie rodziców w tym co robimy, czym się interesujemy, co kochamy. Moi rodzice zawsze mnie wspierali, za to bracia i osoby w szkole często mi dokuczali (w klasach 1-6) Ale to po prostu przeszło, chociaż mojemu najstarszemu bratu jeszcze często przychodziły jakieś "podśmiewki". Więc w podstawówce zacząłem to ukrywać, wstydzić się... Zrobiłem się strasznie zakompleksiony z tego powodu. Pamiętam że miałem chyba jakieś 2-3 przerwy w zabawie lalkami kiedy to wszystkie sprzedawałem bo wydawało się że przestały mnie już interesować i wszystko będzie dobrze... Jednak to wracało i znów kupowałem lalki i znów wszystko się zaczynało :) Teraz już wiem, ze to jest to co lubię i co sprawia mi radość, coś w czym się odnajduję. Tak więc w szóstej klasie założyłem bloga aby móc się dzielić moją pasją, publikować to co lubię. Zapytam na razie tylko ile masz lat? (w tedy może coś wymyślę :P) A tak ogólnie to dziękuję, cieszę się że jestem dla Ciebie inspiracją, a co do lalek zgadza się jedną z nich jest Mira, ale druga to nie Isi :)

      Usuń
    2. 14 w paź. 15 lat już... Dzięki za odp. ;) A i jestem hetero, jakby coxD

      Usuń
    3. Juhu nie jestem sam :D Na początku witam państwa jeszcze raz.Zacznę tym iż wcześniej gdzieś czytałem że nawet Johnny Depp któremu się nudzi bawi się lalkami ! Ja to miałem tak samo jak Matt ^^^.Raz nawet jak byłem mały to spaliłem na dworze jak paliłem jakieś papiery lalkę Śnieżki z Disneya (XDDDDD)na znak,że "JUŻ SIĘ NIE BĘDĘ TYM BAWIŁ".Ale za jakiś czas obejrzałem Zaplątanych i znowu się zaczęło bo uznałem że chciałbym tylko lalkę Roszpunki i nic więcej (Teraz to mam z nią kurde takie przeżycia życiowe jak nie wiem co).Od początku denerwowało mnie to że każdy ma ustalone to że chłopcy-samochody,dziewczyny-lalki.Uznałem że to chore no bo każdy wybiera tym czym się bawi a nie bierze czegoś co narzuca mu ktoś inny.Od kiedy EAH powstało marzyłem o chociażby jednej takiej lalce.A teraz mam ich 5 (z czego 1 z Ameryki a 2 nadchodzi i będzie 6).Ja też założyłem bloga (około 3 miesiące temu).Postanowiłem że w interneci nikt nie zna mnie i mojej tożsamości więc mogę być sobą ! Moi koledzy nie wiedzą nawet że mam bloga więc dlaczego miałbym się ograniczać do ich "narzucania".W ogóle to moim zdaniem nie ma czegoś takiego jak "zabawa lalkami" no chyba że u 5 letnich dzieci.Ja te lalki mam bo są po prostu ładne+robię im zdjęcia do różnych sesji i robię z nimi filmy Stop Motion.Ja mam zamiar powiększyć kolekcję.Kiedyś ostatnio czytałem sobie że to ,że chłopak bawi się lalkami wcale nie świadczy o tym ,że w przyszłości będzie homoseksualistą itp. Pisało że taki chłopak traktuje takie lalki jak "dzieci" i uczy się być dobrym ojcem.Więc tak jak już mówiłem nie mam zamiaru wysłuchiwać takich rzeczy jak "[...] Twoją półkę z lalkami widać z dworu.Myślisz że ktoś nie widzi ?".I niech sobie widzi mam to głęboko w czterech literkach.Przecież nie robię nic złego kolekcjonując prawda ? Znam ludzi którzy kolekcjonują monety i kupują je za ogromną liczbę kasy,i na co im to ? A dzięki lalkom możesz zarobić np.kręcąc filmy na YT itp.Co do twojej sprawy to opowiedz rodzicom to co mówiłem że lalki nie prowadzą do niczego złego.Powiedz im że to twoja pasja-jesteś kolekcjonerem a nie małą dziewczynką która rozbiera lalki żeby chodziły gołe.Sam w sumie nie wiem co przeszkadza moim rodzicom.Moja klasa to są takie dzieciuchy że raczej przy nich jestem najstarszy.Jestem ciekaw czy gdybym wszedł do ich pokojów nie znalazłbym pewnie żadnej lalki.Ale wolę raczej nic nie mówić na ten temat im bo to są Hejterzy 100 procentowego stopnia więc lepiej nie.Zresztą to są takie deb...deski znaczy deski i jak kiedyś kupiłem balon z Królewną Śnieżka która na Królewnę nie wyglądała to bo było wielkie halo itp. Więc nie poddawaj się ! Zobaczysz jeszcze postawisz na swoim :) Powodzenia :D

      Usuń
    4. Spoko ja też xD Chciałbyś przenieść tą rozmowę na maila? Żeby tutaj nie spamować długimi rozmowami :)(zakładka "kontakt")

      Usuń
    5. Albo zróbmy konfę na FB może więcej chłopaków ma taki problem.Aż chyba napisze post na blogu jak wytłumaczyć rodzicom że lubię lalki.

      Usuń
  3. Na pewno Mira... A może jeszcze Faybelle??? Wspominałeś kiedyś w poście czy gdzieś, że bardzo byś ją chciał... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, no i zgadł xD Gratuluję jako pierwszej osobie która rozwiązała zagadkę :D

      Usuń
  4. Gratuluję Ci Twoich lalek i aż tylu lalek! :3

    OdpowiedzUsuń