sobota, 20 czerwca 2015

"Cyrk de Szyk"

Witajcie ponownie :D
Dzisiaj chciałbym się z Wami podzielić moimi myślami o nowej serii MH któa bardzo mi się podoba, a została nazwana "Freak Du Chic" (pl. "Cyrk de Szyk").
Nie trudno się domyśleć, że jest to seria gdzie bohaterki występują w cyrku, a chyba wszyscy już widzieli lalkę Gooliope Jellington która jest dwa razy większa niż inne postacie.



Na początku myślałem, że wyjdzie pełnometrażowy film, ale okazała się, że będzie to tylko seria połączonych ze sobą fabułą odcinków (chociaż może się okazać, że będą to jakieś 3 odcinki ;-;) O czym przekonałem się wczoraj kiedy wyszedł pierwszy odcinek:

„Cyrk de Szyk” Akt 1 | Monster High


Odcinek jest fajny, ale przede wszystkim strasznie podobają mi się rysunki dziewczyn z tej serii i profil Gooliope *-* A no i oczywiście nazwa "zrzęda od księgowości". Ciekawe jest też to, że w bajce dali problemy finansowe, co według mnie jest fajną sprawą, w każdym razie wg się tego nie spodziewałem.



Lalki które wchodzą w skład serii to: Frankie Stein, Honey Swamp, Toralei Stripe, Jinafire Long, Playset z Rochelle Goyle i oczywiście Gooliope Jelington. Podobno w serii mają pojawić się też Clawdeen Wolf i Twyla, ale te dwie są w odcieniach szarości i nie podobają mi się prawie wg, ale powiem o nich niżej.

Frankie Stein:







Honey Swamp









Toralei Stripe







 

Jinafire Long









Rochelle Goyle + Playset











Goolipope Jellington





















Ogólnie rzecz biorąc to wszystkie lalki bardzo mi się podobają, mają super stroje, i dodatki i wszystko tak nawiązuje do cyrku :) Co prawda, w serii podobno mają się pojawić jeszcze Twyla i Clawdeen (ale jeszcze oficjalnie nic o nich nie było), a na razie nie przypadły mi do gustu:



Po pierwsze... Dlaczego Clawdeen jest szara? o.O Wygląda przez to jak jakiś Wilkołak-umarlak... Ogólnie, akurat te dwie postacie nie są kolorowe tylko ich głównym kolorem jest szary... Nie mają też tych "podartych falbanek" które miała każda wcześniejsza lalka... Zauważyliście, że ich pudełka też zmieniły kolor? Coś tu się dzieje, ale nw co... Może będą jakimiś ekskluzywnymi lalkami? W każdym razie gdybym miał zbierać serię "Freak du Chic" nie chciałbym ich w niej mieć :/

Co do zbierania tej serii zastanawiam się i mam nadzieję, że mi napiszecie jakąś pomoc :P Ja wiem, że nie chcę zbierać MH tak ja zbieram EAH, ale chciałbym mieć kilka lalek z tej serii... A jak już mówimy o seriach, ja lubię zbierać lalki seriami - to dlatego z EAH mam same BASIC'i, a maży mi się Gooliope, ale z drugiej strony to podoba mi się cała seria, ale z trzeciej strony chciałbym mieć BASIC Abbey, Spectre i Toralei <.> 

Co wy byście zrobili na moim miejscu? Bo jeżeli mam kupować Abbey to to będzie jutro... 

Tia... Ja i te moje rozterki :D Więc ten tego mam nadzieję, że pomożecie mi wybrać czy kiedyś zebrać po prostu tą serię, czy poszukać ulubionych BASIC'ów, czy może pomieszać <.> 

W każdym razie pozdrawiam! A jutro lub pojutrze pojawi się toutorial z włosami Lizzie :P

Pozdrawiam Wszystkich i do napisania! :D


2 komentarze:

  1. Ja też chce Gooliope, ona jest taka cudowna ♥♥♥
    Wg mnie powinieneś pomieszać swoje serie. Nawet jeśli niezbyt fajnie coś takiego się prezentuje na półce, to lepiej jest mieszać. Bo Gooliope Ci się podoba, a Clawdeen już nie, a kupowanie 'na siłę' nie ma żadnego sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak zrobię :D Ale naprawdę mam wrażenie że Clawdeen i Twyla będą jakieś ekskluzywne czy coś o.O

      Usuń