czwartek, 2 listopada 2017

Jeszcze więcej lalek! Sirena, Howleen, Gigi, Clawdia, Operetta, Nefera i nie tylko!

Hej!
Ech ten post powinien się pojawić już w poniedziałek, ale jakoś mi się wszystko obsunęło :/ Ale bez dłuższego gadania przejdźmy do pisania! Jak wiecie, ostatnio lalek Monster High przybywa mi tak dużo, że chyba wyszło to trochę spod kontroli... Ale jak widzę jakąś okazję to po prostu nie mogę się powstrzymać!

Właśnie, okazje. Moja wishlista jest długa niczym papier toaletowy (nie uzupełniłem oczywiście jeszcze zakładki) a większości lalek nie da się już dostać nowych (w każdym razie nie za normalne pieniądze) więc musiałem zacząć polowania na używane lalki w dobrym stanie na Allegro!

W ten oto sposób udało mi się kupić następujące panny:


Przybyły do mnie na dwa razy, Howleen, Operetta oraz Twyla i Draculaura (które pokazywałem ostatnio) przybyły od jednego sprzedawcy, za to Sirena, Gigi, Clawdia i Nefera od drugiego. Oczywiście każda lalka potrzebowała pewnej opieki, aby powrócić do swojej świetności, ale mam wrażenie, że nawet podołałem :)

Sirena Von Boo



Sirena przybyła kompletna, we włosach, które wyglądały jak świeżo wyjęte z pudełka (czyli w sumie w opłakanym stanie) Na szczęście słomki i wrzątek zrobiły swoje i prezentuje się następująco. 


Jedyny feler to dziwna plama (?) na jej czole wygląda mi na przebarwienie, ale jest całkowicie w kolorze włosów... Zastanawiam się czy to one są jego przyczyną i jak to wgl zmyć. Ale w sumie nie jest tak źle, bo nie rzuca się jakoś bardzo w oczy. Najlepsze we wszystkim jest to, że lalka jest praktycznie nowa, a kosztowała mnie mniej więcej 30 zł :D

Howleen Wolf



Howleen przybyła do mnie bez czapki, zwierzaka i torebki, ale kiedy wszystko skompletuje. Na razie wyprostowałem tyko włosy i zobaczę co zrobię potem. Kosztowała mnie też koło 30-40zł.

Gigi Grant



Gigi pojawiała się na mojej wishliście wiele razy, w końcu "13 Życzeń" to mój ukochany film z MH (chociaż w sumie nie umiem się zdecydować). Przybyła kompletna, jedynie włosy były w okropnym stanie, ale jak widać coś tam zadziałałem :D Koszt 30zł.

Clawdia Wolf



Kolejna panna z rodziny Wolfów, przybyła prawie kompletna, ponieważ brakuje jej tylko tych małych dupereli, oczywiście włosy wymagały ogarnięcia i jestem naprawdę bardzo zadowolony z efektu. I ona kosztowała 30zł.



Operetta



Operetcie brakowało zwierzaka (ale już skompletowałem) i kolczyka. Dodatkowo jej włosy są po prostu okropne... Starałem się je ułożyć, ale w dotyku to jakieś suche nieprzyjemne siano... Mam wrażenie, ze jestem zmuszony zrobić jej reroot :P Tutaj nie pamiętam dokładnie ceny, ale wydaje mi się, że też coś koło 30-40zł

Nefera de Nile



I... NEFERA! <3 Jestem naprawdę wniebowzięty, ponieważ myślałem, że będzie jedną z najtrudniejszych lalek do skompletowania, a udało mi się kupić ją całkowicie kompletną i to za 50zł! Jest w świetnym stanie i prezentuje się po prostu nieziemsko.


Ma nawet pierścionek!!!


A teraz czas na ostatnią panienkę... znaczy Pannę, a dokładniej elegancką Dyrektorkę, która sprawiła, że Monster High wgl zaczęło działać. Powitajcie:

Głowenia Krewnicka

(I Koszmar)



Głowania i Koszmar dołączyli do mojej kolekcji chwile po poprzednio opisanych lalkach. Ich włosy potrzebowały trochę miłości, koszmarowi pewnie kiedyś zrobię jeszcze loki, a Głoweni starałem się odtworzyć kok... No cóż nie jestem jakoś bardzo zadowolony, ale jest w miarę :P


Jestem bardzo zadowolony z tego zakupu, ponieważ prezentują się naprawdę świetnie. Zestaw kosztował mnie 65zł :)

Ogólnie to zamierzam chwilę przystopować, ponieważ ja nawet nie wiem skąd wziąłem pieniądze na te wszystkie lalki, ale wygląda na to, że to nie był wór bez dna xD Tak więc w przyszłym tygodniu opiszę jeszcze dwie nowe panny, a z zakupem kolejnych poczekam pewnie do grudnia - w końcu będzie tylko okazji, na które aż się prosi, żeby dostać lalkę :D

Która z tych lalek podoba się Wam najbardziej?

Pozdrawiam i do napisania!

10 komentarzy:

  1. Strasznie nie podoba mi się Sirena von Boo, ma takie wielkie czoło i szeroko osadzone oczy... Ale Gigi wyszła im niemalże identycznie jak w filmie :D
    P.S. Mam małe pytanie do ciebie. Wiesz może czy halloweenowy special będzie dostępny także po polsku? Nie wiedziałam żadnych zapowiedzi ani informacji, a chciałabym obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to ja myślałem, że to jest świąteczny special... Ponieważ raczej nie mówi się na Halloween "Holiday", ale według zwiastunu miał wyjść już 29 października więc sam nie wiem... Ale skoro serial jest tłumaczony na PL to film też pewnie przetłumaczą. Jednak kiedy to nie wiem :/

      Usuń
  2. Hej Matthew, piszę ponieważ mam problem z moją hydrostacją. Gdy próbuje ją włączyć to włącza się tylko światełko Żadnych bąbelków. Z tego co czytałam masz podobny problem. Wymyśliłeś już może jakieś rozwiązanie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej jasne, rozwiązanie jest następujące - wylej całą wodę, następnie odkręć spód hydrostacji, oprócz plątaniny kabelków zobaczysz tam cały mechanizm który głównie polega na takim jakby bębenku z uszczelki... W każdym razie spróbuj poprawić tą czarną uszczelkę, naciągnąć czy coś, prawdopodobnie to jest problemem, przynajmniej u mnie tak jest.

      Usuń
    2. Gratuluję pięknych panien. Jeśli chodzi o hydrostację u nas było to samo. One fabrycznie miały zamontowany za krótki wężyk. Po czasie stwardniał i wysuwał się z uszczelki. Po wymianie na nowy, problem zniknął. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Kiedy następny post?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Matthew :) Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mianowicie planuję zakup lalki z DisneyStore UK, ale nie mam pojęcia jak to wszystko wygląda. Wiem, że masz już doświadczenie z zakupami Disney'a i prosiłabym Cię o omówienie całej procedury, kolejnych kroków i samych kosztów i sposobów dostawy. Bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej jak mam być szczery to nie bardzo to pamiętam, wiem że tam wszystko jest bardzo dobrze wyjaśnione, poczytaj sobie szczegóły dostawy itd. Pamiętam że płaciłem jakimś numerem który jest z tyłu karty płatniczej, co było bardzo ciekawe, a sama przesyłka kosztowała prawie 100zł więc jeżeli już się zdecydujesz na zakup to chyba najlepiej kilku lalek :P Naprawdę nie pamiętam zbyt wiele, wszystko było bardzo proste a przesyłka przyszła po tygodniu więc bardzo szybko ;)

      Usuń
    2. Dziękuję Matthew, trochę mnie uspokoiłeś, bałam , że to o wiele bardziej skomplikowane. 😊

      Usuń