niedziela, 21 września 2014

Imieninki :3

Cześć, tak się złożyło, że mam dziś imieniny i jestem chory :P No cóż, mam nadzieję, że nie pójdę jutro do szkoły, ale to chyba takie moje małe marzenia :/ Dzisiaj skoro są moje imieniny przyjechała do mnie moja mama chrzestna i wręczyła mi prezent:


Oczywiście go obmacałem i już kiedy był zapakowany wiedziałem że to kubek...


Jednak nie spodziewałem się, że będzie on z nadrukiem z The Sims 4... :3


Niby wszytko ok, ale jedna rzecz jest nie tak, widzicie?


Może teraz? :D Nie?
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_


Otóż między simami pojawiła się też moja twarz - jest to chyba zdjęcie z zeszłego roku (wakacji), oczywiście zamazałem ją, ze względu na to żebyście nie wiedzieli jak wyglądam (:D) i że wyszedłem na tym zdjęciu trochę dziwnie.... no dobra bardzo dziwnie O.O Przypominam takiego chłopaka którego nigdy nie lubiłem >.>


No cóż ale poza tym prezent bardzo fajny :D 

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz