sobota, 20 września 2014

Once is Frozen czyli nadchodzący 4 sezon "Once upon a time"

Cześć! Mam dla was kilka ciekawostek, a raczej zdjęć i filmików z czwartego sezonu "Once upon a time". Otóż tak długo oczekiwany przeze mnie (i nie tylko) sezon, wychodzi już za tydzień - oczywiście po Angielsku, jednak polska wersja powinna się pojawić nie długo później, jeżeli będzie tak, jak z jednym ze wcześniejszych sezonów ;) Postarałem się większość tych materiałów zebrać i opublikować tutaj:

Na dzień dobry kilka "obrazków":










I filmików:







I dwa fanarty:



Nie wiem jak Wy, ale ja to się nie mogę doczekać i to strasznie! <3 Ps. Od wczoraj wieczorem mam internet bez limitu <3 Więc nie będę żałował już zdjęć i filmików na moim blogu :3

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz