poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Króliki... Króliki? Króliki! + Ciekawostka (nie odnośnie królików xD)

Cześć!
Na początku sierpnia przez tydzień opiekowaliśmy się królikami znajomych, podczas kiedy oni pojechali na wakacje, na szczęście udało mi się porobić trochę zdjęć, więc mogę Wam teraz je pokazać :3 Btw króliki to takie słodkie zwierzątka *-*


















Co sądzicie? Fotografowanie królików wypuszczonych na podwórko i uciekających gdzie się da było dosyć trudne :P Ale się chyba nawet ładnie udało :) Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach!

A teraz ta ciekawostka, nw czy wiecie, ale na oficjalnym kanale Barbie na YouTube jest taka seria odcinków-komiksów i w ostatnim odcinku, okazało się, że do świata Barbie uciekły przebrane za ludzi postacie z Monster High! :D Oczywiście chodzi tylko o to, że postacie z Monster High pojawiły się w tle ;) Zrobiłem obrazek porównujący, więc możecie sobie zobaczyć:


Nawet Jackson wkręcił się na imprezę xD O dziwo nie zamienił się w Holta o.O

A co do sesji Abbey to tak, przemalowywałem je usta xP

Ok to już wszystko na dziś, a ja nadal mam zapas chyba ponad 3 sesji i robię ciągle więcej :D Lubicie moje sesje? W sensie nie przeszkadza Wam, że ostatnio jest ich tak dużo?

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Serio Jackson wbił na imprę, jaki szalony :D

    Pytasz czy nie przeszkadzają sesje... a co innego miałbyś wstawiać? Mi one nie przeszkadzają, bo sama mam kryzys twórczy w rozpiskach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze :P Bo ostatnio nie mam pomysłów na inne posty (oprócz kilku rysunków i recenzji)
      Po moich przemyśleniach Jackson ma zapewne zatyczki w uszach i tylko udaje że się dobrze bawi xD

      Usuń