sobota, 30 września 2017

Bo marzenia z dzieciństwa należy spełniać! Lagoona Blue i jej hydrostacja

Hej!
Jeszcze nie minął tydzień od ostatniego wpisu, a tu już następny :D

Ogólnie jak niektórzy z Was pamiętają kiedyś też kolekcjonowałem lalki Monster High, miałem wtedy jakieś 11-12 lat, jednak pewnego razu uznałem, że je wszystkie sprzedam. Pamiętam, że zwróciło mi się więcej kasy niż na nie wydałem no i nic dziwnego bo większość z tamtych lalek dzisiaj jest zupełnie niedostępna, a już wtedy zaczynały być rarytasami.

Kilka lat później wróciłem do MH i zacząłem moją kolekcję od początku i wiedziałem jedno - nie może w niej zabraknąć moich marzeń z tamtego okresu. No wiecie, tych lalek o których zawsze marzyliście ale z nieznanych przyczyn nigdy nie zawitały do waszych progów.
Na tej liście w sumie były tylko dwie lalki - pierwsza to moja ukochana z tamtego okresu postać czyli Clawdeen, a jej podstawowa wersja już od dawna stoi u mnie na półce. Druga lalka była trochę bardziej skomplikowana, ponieważ nie chodziło o samą lalkę, ale o cały playset czyli o Lagoonę Blue z jej Hydrostacją!


Ogólnie cała linia lalek "Dead Tired" była bardzo fajnie wykonana, wszystkie te mebelki i lalki, a to wszystko było świetnie reklamowane, jak ja uwielbiam te stare reklamy lalek Monster High, nie wiem czy to tylko ja mam takie momenty że włączam sobie na YouTube sklejkę wszystkich reklam Monster High od 2011 roku i oglądam? :D W każdym razie ta Hydrostacja zawsze była nr. 1 na mojej chciejliście, a jednak nigdy jej nie kupiłem... Nie wiem w sumie czemu może przez cenę? Wtedy nowa kosztowała chyba 250zł czy coś...

Ale zostawmy te dawne czasy! Tydzień temu przeglądałem sobie Allegro i BUM! Praktycznie kompletna, działająca Hydrostacja razem z kompletną Lagooną za 113zł! No cóż, marzenia z dzieciństwa trzeba spełniać, tak więc kupiłem i mam :D


Tak się o to wszystko prezentuje, z tego co wiem, to jedyne czego brakuje to puderniczka w kształcie muszli czy coś takiego... No cóż przeżyję XD


Sama Hydrostacja jest w bardzo dobrym stanie, może wymaga trochę czyszczenia, ale to innym razem :P Tak więc wystarczy wlać wodę i gotowe! 


Ale na razie przejdźmy do samej Lagoony :)


Ogólnie na samej lalce nigdy mi nie zależało, ale dopiero jak ją kupiłem doceniłem jak ładnie to wszystko wygląda, te ubranka włosy i w ogóle :P No i jak świetnie prezentuje się w Hydrostacji! Największym zaskoczeniem były włosy Lagoony - są niesamowicie gęste (aż trudno się je czesze :D) na początku były troche potargane, ale jak je wyczesałem to się okazało, że niesamowicie ładnie się układają, nie potrzeba było nawet wrzątkowania!


Oczywiście do ubranka została dołączona opaska na oczy z wzorem łusek, pasująca do bluzki i spodni. 


Ciągle jestem zachwycony tymi wszystkimi detalami, ach szkoda, że teraz już tak nie robią :/ Spodnie mają specjalne wycięcia na płetwy, które nie zostały zgubione! :D A lalkę można zaprezentować na specjalnym stojaczku w kształcie bąbelków.


A na zakończenie kapcie z mordką małego stworka.


I mini-dodatki, które były w zestawie: Neptuna z opaską na oczy, mydło, butelka wody, pamiętnik z długopisem :)


A  wszystko można ułożyć według uznania na bąbelkowych półeczkach z tyłu hydrostacji.


Czas na nawodnienie! 


W ciemnościach wygląda niesamowicie, naprawdę w ogóle się nie zawiodłem <3



 Ogólnie to cała moja rodzinka jest pod wrażeniem tego zestawu, a najlepsze jest to, że to wygląda jakby woda była w całej hydrostacji.


I o to są marzenia 11-letniego mnie, stojące na mojej półce kilka lat później :)
Ogólnie bardzie się cieszę, że kupiłem ten playset jednak niestety na drugi dzień pojawiły się pewne problemy... Po pierwsze w nocy hydrostacja zaczęła przeciekać, rano wyszperałem, że nic się na szczęście nie zepsuło tylko przeciekało przez uszczelkę na bębenku robiącym bąbelki, chyba udało mi się to naprawić ale to niestety nie wszystko, jak się włącza bąbelki, włączają się często tylko światła, a bąbelki lecą dopiero po jakimś czasie, albo w ogóle nie lecą :/ Nie wiem o co chodzi bo zmiana baterii nie dużo zmienia, a wczoraj wszystko było dobrze... Mam jednak nadzieję, że wszystko będzie dobrze i po prostu tak ma przez swoje lata :P

A Wam udało się spełnić jakieś lalkowe marzenia z dzieciństwa? :)
Pozdrawiam i do napisania!

8 komentarzy:

  1. Gratuluje, že udało się Tobie Matt mieć ją w swojej kolekcji, jest p-i-ę-k-n-a!
    I ciesze się ze posty są tutaj coraz częsc8ej publikowane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Trzymaj kciuki żeby mi wystarczyło pomysłów na takie częste publikowanie :D

      Usuń
  2. Matt, hej, wybacz, że tutaj tak ni stąd, ni zowąd, ale bardzo mi zależy na Twojej odpowiedzi. Od razu przperaszma za chotyczny komentarz.
    Tak jak Ty jestem chłopakiem, i mam tyle samo lat co Ty - co za zbierzność ha.
    Przestałem interesować się lalki na początku tego roku, teraz chciałem powspominać i coś mnie ukuły, czy by jednak nie wrócić do dawnego zamiłowania. Ale się boje. Teraz jestem w liceum, nikt w moim otoczeniu nie interesuje się lalkarstwem, mam wrażenie, jakbym nwm był jakiś dziwny -delikatniw mówiąc, co więc mi nigdy nie przeszkadzał fakt, że jako jedyny w moim środowisku mam takie a nie inne pasje/hobby. Matt jak sb mam poradizć z takimi myślami? Nadal, chce zbierać lalki - Twój blog mnie mega inspiruje, dodam teraz już, ale tak jak wspominałem jak porownuje się z innymi to serio się doluje, że powinnem odpuścić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Rozumiem o co Ci chodzi, jak byłem w podstawówce ciągle rozstawałem się z lalkami, a potem do mnie wracały, ale od kilku lat po prostu ze mną zostały, bałem się też wtedy tego że inni mnie wyśmieją bo zbieram lalki. Podczas gimnazjum mój blog gdzieś tam wyleciał i dużo osób się o tym dowiedziało, oczywiście były osoby, które mi dogryzały, ale jednak dla większości to nie miało znaczenia. I w sumie teraz rozumiem, że dopóki sam nie zaakceptujesz tego hobby ciągle będziesz się bał, że inni cię wyśmieją i że jesteś "dziwny". A w dodatku pamiętaj, że nie musisz zaraz krzyczeć na prawo i lewo "hej kolekcjonuje lalki!". Najważniejsze, żebyś robił to co kochasz i żeby Ci to sprawiało radość i olej to co ludzie sobie myślą. I przede wszystkim to, że kolekcjonujesz lalki nie robi cię w żaden sposób gorszą osobą! Wszyscy jesteśmy sobie równi więc jeżeli ktoś ma z tym problem to niech się wypcha :P Bądź sobą ;)

      Usuń
  3. Świetny ten zestaw :) Moją pierwszą mosterką była własnie LAgoona i do dzisiaj najbardziej ją lubię z mojego małego stadka MH :) Pozdrawiam, Danka

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znałam hydrostacji - świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.My dopiero dziś,,dorwałyśmy" ten zestaw.Z córką kolelcjonujemy lalki MH.Noestety nasza delegacja nie puszcza bombelkow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z tą hydrostacją chyba wszyscy mieli ten problem - bardzo szybko się psuła. Z tego co pamiętam można coś tam grzebać w okolicach baterii, między innymi z bębenkiem i rurką które są w środku, jednak później prawdopodobnie znowu przestanie puszczać bąbelki. Moja aktualnie się już kompletnie zepsuła próbowałem ją naprawić ale nigdy mi się nie udało :/

      Usuń