poniedziałek, 18 września 2017

What's my name? UMA!

Hejjj
No więc minęło trochę czasu odkąd napisałem ostatniego posta, ale spokojnie, żyję! Niedługo zacznę je nadrabiać, mam bodajże 5 rozpoczętych, ale większości z nich ciągle nie mogę dokończyć. Przede wszystkim muszę napisać post o EAH jednak nie mogę się ciągle do niego zabrać, tak więc zacznijmy od innych, które mogę już wstawić.

W wakacje obejrzałem Descendants 2 i bardzo spodobała mi się postać Umy, córki Urszuli, dzięki niej naszło mi dużo pomysłów, które niedługo zobaczycie, później uznałem, że chciałbym mieć lalkę tej postaci, jednak nie tą którą proponuje nam Hasbro, ponieważ średnio mi się podoba. Tak więc postanowiłem zrobić własną na bazie Barbie, ogarnąłem szybko, że China jest bardzo podobna do lalek o moldzie Mbili 2011, więc szybko znalazłem i kupiłem jedną z Fashionistek i przygotowałem wszystko do rerootu.


Zaraz po rerootcie wyglądała następująco, zawsze lubię tą burzę włosów przed wrzątkowaniem :)


I po wrzątkowaniu:


Później trzeba było zrobić już tylko warkoczyki, oczywiście będę robił jej też całe ubranie, ale na razie nie mam na to materiałów, więc zamiast tego zabrałem ją do ogrodu porobić zdjęcia.












I tak się teraz prezentuje. Chociaż w sumie odplątałem jej wszystkie warkoczyki i zaplotłem mniejsze, ale to pokażę Wam już innym razem. Niedługo przyjadą do mnie też dwie nowe lalki, z którymi nie będę musiał dużo robić, więc pewnie szybko o nich napiszę. Trzymajcie za mnie też kciuki żebym dokończył moje wcześniejsze projekty, żebym w końcu mógł o nich napisać :P 

Do napisania! (mam nadzieję, że w krótce)

4 komentarze:

  1. Wow, ta fryzura jest świetna, nie tylko jako Uma :) Może Mattel kiedyś wyda Barie z włosami w tym stylu, aczkolwiek nikłe na to szanse.
    Przyznam, że jeszcze nie oglądałam Następców 2, ale są w pierwszej 5 na mojej liście filmów do obejrzenia ;P

    Trzymam Cię za kciuki i do napisania! (mam nadzieję, że w krótce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o film, to nie jestem w temacie. Ale przemiana Mbili bardzo mi się podoba, mam taką niezmienioną. Twoja zupełnie inaczej teraz wygląda, lepiej niż oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. warkoczyki to był strzał w 10!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się na nowo w następcach
    konkretnie Uma oraz Jay są na mym
    celowniku - jeśli uda Ci się dorwać
    tę ciekawą parę - koniecznie pokaż!

    OdpowiedzUsuń