środa, 2 maja 2018

Nowe lalki + potwomorfoza Lagoony

Hej!
Eh, zdjęcia na ten post przygotowałem w sobotę, ale jak zwykle mi się obsunęło... No nic, ważne, że już jest :)
W dzisiejszej notce pokażę Wam dwie nowe lalki z MH i potwomorfozę Lagoony z rebootu, ale zacznijmy od nowych lalek:

Ostatnio uznałem, że moja przerobiona porebootowa Frankie kompletnie mi się nie podoba i nie pasuje do kolekcji, dlatego postanowiłem, że kupię zwykłą basicową Frankie nie długo musiałem szukać i tak prezentuje się moja używana podstawowa Frankie w idealnym stanie:


Ciekawostka: Frankie i Lagoona Basic były moimi pierwszymi lalkami z Monster High. Było to wiele lat temu kiedy MH wchodziło do polski, więc to nie była dokładnie ta lalka, a ta pierwsza wersja z delikatnie inną twarzą, chociaż szczerze ta wersja bardziej mi się podoba :)


Watzita już miałem, ale teraz mam drugiego :P




Nie wiem czy ktoś pamięta, ale kiedyś miałem taką fazę na "poprawianie" lalek MH w edytorach itd. między innymi poprawiałem dokładnie tą Frankie, teraz zauważyłem jak bardzo mi się wszystko zmieniło i że zacząłem doceniać i akceptować całe Monster High takim jakim jest... Jakim było, niestety trochę za późno się ogarnąłem i MH zaczęło umierać śmiercią naturalną...


Tak jak wspomniałem lalka jest w idealnym stanie więc jestem naprawdę zadowolony z zakupu :)

Następną lalką jest Jinafire i w sumie mam ją już od Bożego Narodzenia, ale nie miałem okazji jej jeszcze pokazać, a więc oto jest :D


Jinafire była prezentem niespodzianką od mojego taty, który kupił ją po tym jak miesiąc wcześniej znalazłem ją na OLX jednak nie chciałem już kupować więcej lalek ponieważ wydałem wtedy strasznie dużo pieniędzy na moją kolekcję :v Do świat zupełnie o niej zapomniałem, ale na szczęście mój tata nie, była kompletna i w bardzo dobrej cenie :) A no i jak widzicie pomalowałem troszeczkę jej walizkę, ponieważ strasznie mi brakowało jakichkolwiek szczegółów xd 


Włosy Jinafire były zupełnie rozwalone, więc o to jest moja próba odwzorowania jej fryzury, chociaż nie jestem pewny czy to powinno wyglądać właśnie tak :P


No i na koniec potworfoza Lagoony, jeśli ktoś mnie tu obserwuje na bieżąco pewnie pamiętacie że było już kilka postów pod tytułem "potwomorfoza", a zostało to wzięte właśnie z odcinka o Lagoonie, a więc cieszę się, że w końcu i Lagoona dostała swoją :P

Ostatnio oprócz Frankie zastanawiałem się trochę nad wymianą Cleo, chociaż na razie nie jest to żaden priorytet i może po prostu kupię kiedyś jej basicowe ubranko. Jeśli chodzi jednak o Lagoonę praktycznie nie da się dostać jej Basica, a jej twarz jest jedną z moich ulubionych po rebootcie, mimo to przeszkadzało mi kilka elementów takich jak: kolor oczu, krzywe usta, brak makijażu, no i oczywiście niepomalowane dodatki. Tak więc wziąłem sprawę w swoje ręce i tak się teraz prezentuje:


Musze przyznać, że nie spodziewałem się że tak bardzo będzie mi się podobał jej całokształt, ale to dobrze - taka niespodzianka ode mnie dla mnie :D


Jeśli chodzi o twarz to starałem się inspirować basicowym makijażem Lagoony, ogólnie jestem bardzo zadowolony, dodatkowo dodałem na oczy bezbarwny lakier do paznokci, żeby ładnie się błyszczały, ten efekt tak mi się spodobał, że dodałem go jeszcze kilku innym lalkom. 


Pomalowana torebka i... Nowe dłonie! Pamiętam jak wszyscy burzyli się na początku rebootu, że pozbawiono Lagoonę błon między palcami, na początku myślałem, że nie ma problemu - można po prostu przełożyć od starej lalki, ale okazało się, że z powodu innego ciałka, stare dłonie nie pasują, bo mają za małe te.. "wtyczki" xd Na szczęście podczas robienia lalek ze Star Warsów ogarnąłem nową metodę wkładania dłoni na tę plastelinkę do przyklejania rysunków do ścian - no i proszę po problemie :)


I buty, trochę się z nimi pomęczyłem, ale ostatecznie udało mi się osiągnąć efekt który by mnie zadowalał.



No i jedna z moich ulubionych części tej lalki, czyli włosy. Ogólnie już od odpakowania byłem bardzo zadowolony z włosów Lagoony, jednak oczywiście zrobiłem jej loki. Tamte loki były bardzo ładne, ale podczas malowania twarzy musiałem zmoczyć jej włosy, uznałem że już je umyje i zrobię jej nowe... Ku mojemu zdziwieniu loki się nie wyprostowały, a za to zrobiły się jeszcze ładniejsze niż były i aktualnie jest to chyba najładniejsza lalkowa fryzura jaką zrobiłem :D


No i jeszcze kilka zdjęć porównawczych, bo myślę że dużo osób nie pamięta jak ta lalka wcześniej wyglądała:







Lagoona i Cleo - obie lalki po Rebootcie i obie po przeróbkach zarówno w twarzy, włosach jak i dodatkach.


I obie posiadają najładniejsze usta w całej kolekcji ^^ Przynajmniej moim zdaniem... Zrobiłem duży postęp od kiedy próbowałem przerabiać usta Abbey te kilka lat temu :P

I na koniec sesja Lagoony w plenerze: 












No i to by było na tyle :D Podobają Wam się moje przeróbki w Lagoonie? Jaka była wasza pierwsza lalka z MH?

Do napisania i pozdrawiam!


12 komentarzy:

  1. Ale nabytki <3 Osobiście wolę Frankie z pierwotną twarzą, ale ta nowa też niczego sobie! No i ta Jina <3 A Lagoona prezentuje się zabójczo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś jedną z nielicznych osób, które nie zamknęły swoich blogów po zlikwidowaniu EAH i po reebocie MH. Dziękuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Lagoona po reboocie już wcześniej mi się podobała, a po Twoich przeróbkach jest świetna! Fotki kamieniami w tle skradły moje serce <3 Mają taki... morski klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się pytam gdzie nowy post? XD
    Przez ciebie nie mam co robić nooo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam! Na tą chwilkę nie mam za bardzo o czym napisać :( Ale niedługo pewnie pojawi się jakiś post ;)

      Usuń
  5. Sprzedajesz lalki? Widziałam twoją Jinafire Long poznałam ją po walizce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sprzedaję większość moich kolekcji, ale nie wszystko ;) Dzisiaj napiszę o tym post :)

      Usuń
  6. Hejka! Mogę zareklamować swojego bloga pod jednym z twoich postów?

    OdpowiedzUsuń