piątek, 28 lutego 2014

Lalka Hans z Disney Store z filmu "Kraina lodu"

Cześć, dzisiaj opiszę Hansa z Disney Store z Filmu "Kraina lodu". 
Chociaż najpierw chciałem mieć Kristoffa, ale nie było go na allegro :/ Ale jestem bardzo zadowolony z zakupu, a Kristoffa będę miał już nie długo :) Zapraszam do czytania ;)



















Pudełko, jest prawie takie samo jak Anny, różni się tylko obrazkiem z przodu i wielkością. Nadal na tyle pudełka widnieją tylko dwa obrazki - Anny i Elsy. Na pudełku Anny z przodu było dużo białych śnieżynek, na pierwszy rzut oka, na pudełku Hansa ich nie ma, ale pod odpowiednim światłem, są widoczne.



















Jak już mówiłem jestem bardzo zadowolony z zakupu, ubranie Hansa jest zrobione bardzo dokładnie, już nie wspominając o jego twarzy, ale o tym zaraz ;) Podoba mi się sznureczek imitujący łańcuszek, i mnóstwo plastikowych guziczków :D 

Bez marynarki nie ma już takich szerokich
barów :D













Jego ubranie składa się z jednoczęściowego stroju (połączonych spodni, koszuli i kamizelki), płaszczu i wysokich czarnych butów.

                                     











No i powracamy do głowy :) Ma superowy profil, jak wyjęty żywcem z filmu :D Hans ma charakterystyczny długi nos, piegi rozrzucone po twarzy, no i  oczywiście bokobrody :D Co do włosów to strasznie mi się podobają bo są, bardzo dokładnie zrobione, można by powiedzieć, że "wyrzeźbione" :)

     
















Buty... To jedna z moich ulubionych części jego ubrania ;) Są no nie wiem, po prostu wielkie - nie wiem czemu, ale strasznie mi się podoba :) Są całkowicie czarne z czarną podeszwą czyli czerń w czerni :D



Po zdjęciu ubrania jest.... Bardzo chudy i bezkształtny :D Ale w ubraniu wygląda kompletnie inaczej, wygląda jak by miał grube ręce i szerokie bary, ale w rzeczywistości ma chudziutkie ręce i jest chudziutki :) Hans ma dziewięć miejsc artykulacji w tym dwa gumowe w kolanach które można trzy razy zgiąć do tyłu i raz do przodu.










Niestety, Hans też ma przebarwione części ciała od ubrań, ale w ubraniu nic nie widać ;)                                            



















Podsumowując lalka mi się bardzo podoba, i jest warta swojej ceny ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz