sobota, 4 października 2014

Cudowny OOAK :3

Cześć! 
Muszę się podzielić z Wami zdjęciami które znalazłem w internecie i wręcz podbiły moje serce <3 A mianowicie, jak można przeczytać w tytule chodzi o OOAK'a. 
Dla wszystkich którzy nie wiedzą co to znaczy, akurat w tym poście chodzi o przemalowaną przez kogoś lalkę, a skrót pochodzi od "one of a kind" - czyli "jedyny w swoim rodzaju" ;) 
Dobra, do rzeczy, o jaką lalkę mi chodzi? - o Roszpunkę od Disney Store, która jakoś strasznie oryginału według mnie nie przypomina :D A co gorsza, myślałem że prędzej czy później ktoś przemaluje tą lalkę tak, że będzie identyczna... jednak długo to się nie działo... jednak dzisiaj wszedłem sobie jeszcze raz w Google wpisując "Disney Store Rapunzel doll ooak" i zobaczyłem w tedy to: 




Zakochałem się w tej przeróbce od razu <3 I przyrzekłem sobie że kiedyś sam moja lalkę tak przemaluję <3 Zauważyłem też, że właściwie jedyne co zostało zmienione całkowicie w twarzy tej lalki to kształt oka i brwi (oczywiście cała twarz została zmyta rozpuszczalnikiem, ale kształt np. ust nie został za bardzo zmieniony :P), co oznacza że kształt twarzy jest dobry <3 
Jednak chociaż wiem jak się przemalowuje twarz lalki czyli robi "OOAK'a" to nie wiem skąd zdobyć te kredki i farbki których ludzie do tego używają... :( Nie wiem czy to są modelarskie, czy może specjalne a kredki to już w ogóle nie mam pomysłu (widziałem filmik jak ktoś przemalowywał lalkę Monster High, i całe oczy zostały namalowane jakimiś kredkami i wyszły cudnie :3)
Ta lalka jest chyba nadal (chyba że już się sprzedała) do kupienia na ebay'u, jednak jako że to jest OOAK i chyba większa od klasycznej lalka (i chyba w ogóle jeszcze ta śpiewająca xD) kosztuje/kosztowała ponad 400 euro lub innej waluty xD Czyli mnie zupełnie na nią nie stać a w dodatku ja chcę mieć 30 cm lalkę :P
No to pozostaje szukać informacji o tych farbach i kredkach :P A może Wy coś o tym wiecie? :)

EDIT

Naoglądałem się filmików i zajrzałem na kilka blogów i wiem już, że można przemalować lalkę farbami akrylowymi, cienie na twarzy robi się rozkruszonymi suchymi pastelami a kredki to są chyba takie od makijażu ale tego jeszcze nie jestem pewien >.< 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz