czwartek, 30 października 2014

Budowa wieży part 8 - Gotowa do malowania!

Cześć!
Strasznie się cieszę, ponieważ wieża jest już gotowa do zewnętrznego malowania! Gdyby nie Wy, pewnie nigdy bym jej nie skończył, a tu już zaraz malowanie!!!! :D
Oczywiście mam dla Was zdjęcia! :D Zrobiłem w tą niedzielę drugi dach, a dzisiaj dokończyłem komin i kilka szczegółów :P Dobra, dobra oto zdjęcia: ^-^


Oto ten wyczekiwany tak długo daszek xD
A tutaj okleiłem cienką tekturą jedną z wystających części, w miejscach które będą miały imitować drewno:





A co do drewna... Dzisiaj zamawiam Cedar Wood i jeszcze jedną lalkę! Jednak nie sądzę, żeby doszły na jutro, mimo że pisze "czas realizacji 24h :/ Kto zgadnie jaka to lalka? :D

A tutaj komin:



To by było na tyle z tego co dzisiaj zrobiłem, ale zaraz, zaraz, post się jeszcze nie kończy, chciałbym Wam pokazać coś, o czym mówiłem chyba na samym początku, czy;i o tym, że wieża miała być rozkładana, między innymi dzięki temu, z łatwością okleiłem dachy ;) O to wieżą rozłożona na dwie części:


I na wszystkie możliwe:


Jeszcze jedno zbliżenie na mniejszy dach :D


A tu Roszpunka w wewnątrz wierzy, oj potrzebuje ona renowacji :/


I na koniec "wielki słup" w środku :)



Tak to teraz wygląda :) I mogę już malować wieżę, z zewnątrz, najpierw pomaluję na biało, a potem na kolory, od razu mówię dlaczego - farba wsiąka w powłokę którą malujemy, dlatego gdybym od razu malował ją na kolor, mógłby być blady, albo mało intensywny, jednak jak na początku biała farba wsiąknie w tekturę, stworzy idealny podkład na kolorową warstwę ;)

Mam też pomysł, żeby w środku była bardzo długa drabina, a w górnej części wieży odsuwany kafelek :D Tak, dla tych co nie zauważyli (bo sam to zauważyłem dopiero po obejrzeniu setny raz Zaplątanych xD) Do części mieszkalnej w wieży prowadziła drabina:


Tak wiem jestem bardzo spostrzegawczy -_- Ale to na dzisiaj wszystko :) Możecie wyjść na przerwę! xD 

2 komentarze:

  1. Naprawdę jestem pod wrażeniem - wieża jest boska. Pisałam już wcześniej, ale napiszę raz jeszcze - nigdy nie byłabym z stanie zrobić czegoś takiego :)
    O tym z białą farbą, nie wiedziałam o.O
    A ja przez całe życie się zastanawiałam, czemu farba na tekturze tak słabo wygląda... Wiem, wiem, nie grzeszę rozumem xD
    Pomysł z drabiną fajny - widzę, ze bardzo dbasz o detale ;)
    A ten ostatni obrazek - nie cierpię tej sceny...
    Fajnie, że zdecydowałeś się na Cedar, a druga lalka... hm, może nie mogłaś się zdecydować i zamówiłeś też Sirenę? Tak tylko strzelam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! *-* Nawet nie Wiesz jak to mnie pobudza do dalszego budowania ^-^ Szczerze to z tą białą farba sam nie wiedziałem, tata mi dopiero powiedział więc nie Jesteś sama xD
      Tak zdecydowałem się na Cedar, w ogóle zmieniłem zdanie o tych lalkach i mam na nie fazę o.O Niestety Sireny nie kupiłem i nie kupie pewnie w najbliższym czasie, natomiast podpowiem że jest to jeszcze jedna lalka z EAH ^-^

      Usuń