niedziela, 26 października 2014

Niedzielny wpisik :D

Cześć! :D
Jak po tytule można zauważyć wróciłem do wpisów które będą pojawiały się w niedziele i mogą być absolutnie o wszystkim ;) W tym nie będąc długie :D
Ja tutaj znowu wrócę do kupienia lalki... (o rany, ale on nudny! xD) A mianowicie, zastanawiam się nad Sireną Van Boo od Monster high, a.... Tam, tam tam! Cedar Wood od Ever After high :D Tak wiem, wcześniej pisałem, żę te lalki nie podobają mi się jakoś strasznie, ale teraz zmieniłem zdanie (jak to ja :D) A mianowicie, bardzo podoba mi się ta lalka (w sumie to podobają mi się jeszcze tylko Poppy i Holly O'hair i C.A. Cupid (nie wiem czy dobrze napisałem nie krzyczcie!)

Obie lalki mają w sobie coś wyjątkowego, Sirena ma ogon i jest Hybrydą, ma ładne włosy, ubranie oraz ma śliczną twarz *-* (a w dodatku wydaje mi się że jeszcze nigdy nie miałem lalki z ogonem na stałe o.O A ten ogon jest jeszcze super zrobiony! :D ) Mógłbym się tą lalką zachwycać i niby nic by mi nie stało na drodze do kupienia tej lalki (w dodatku że pojawiła się jeszcze tańsza ostatnio na Allegro) gdyby nie Cedar... (no i jeszcze jedna rzecz ale to już moja "rodzinna" sprawa... Moja mama nienawidzi tych lalek ;-;)

Sirena Von Boo:

Uwielbiam te perełki w oczach <3
Tu wyszła trochę dziwnie...
Cedar natomiast, oprócz tego że też ma bardzo ładną twarz, i też ma bardzo ładne ubranie, i też ma ładne włosy xD (Została by zaakceptowana przez moja mamę xD) Jest córką Pinokia, przez co całe jej ciało wygląda jakby było z drewna, nawet twarz, która na czole, szczęce i za szyją jest "wyrzeźbiona" wygląda to superowo!!! :D I jak oglądałem recenzje na YouTube to zauważyłem że na filmikach jest ładniejsza niż na zdjęciach xD 

Cedar Wood:



To tak, nie wiem którą kupić xD Moglibyście mi pomóc? Wiem że na niektórych mogę liczyć ;) Denerwuje mnie że niektórzy źle odbierają Monster high, albo właściwie "oceniają książkę po okładce" bo większość zapewne nie obejrzała żadnego filmu, oczywiście nie musi się nikomu podobać, ale żeby zaraz mówić, że to zło, zło, zło i jeszcze raz zło? 

No dobra, tym miłym akcentem zakończmy "niedługi" niedzielny wpisik :D


2 komentarze:

  1. Cóż, za monsterkami nie przepadam, ale Sirena jest naprawdę ładna :)
    Co do ever afterek - Cedar jest dość oryginalna. Bardzo mi się podobają jej "drewniane" ręce i nogi xD
    Poppy i Holly też są super (jak mogłabym nie lubić córek Roszpunki? xD) i planuję je kiedyś tam kupić, ale z tym za razie mi się nie spieszy ;)
    W większości przypadków, lalki wyglądają lepiej w filmikach. Zdjęcia promocyjne zawsze się różnią od rzeczywistości, a filmiki są do niej bardziej zbliżone :)
    Podsumowując, ja jestem za Cedar, co jest oczywiście tylko moją drobną sugestią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok dzięki za podpowiedź, ja jeszcze się zastanowię :D

      Usuń