niedziela, 23 listopada 2014

Budowa wieży part 9

Cześć!
To już 9 część z cyklu "budowa wieży" i na początku myślałem czy nie rozdzielić jej na kilka części, ale ostatecznie pokażę Wam wszystko na raz xD Ale posegreguję spokojnie >.> Dobra nie przedłużając, w tej części pokażę wam kominek, podłogę, drzwiczki i wieżyczkę :3

Kominek:

Tak, wszystko zaczęło się od kaszy gryczanej i kaszy kuskus xD pudełka po nich skleiłem razem a na środku wyciąłem otwór, co możecie zobaczyć na zdjęciu niżej :P


Kupiec, polecam Cedar Wood xP
A teraz szybkie przejście do skończonego kominka bo zapomniałem robić zdjęć w trakcie, powiem tylko, że na górze tych pudełek dokleiłem pudełko po chusteczka wszystko okleiłem kawałkami gazet, potem pomalowałem na biało. Następnie wyciąłem z kilku tekturek prostokąty, skleiłem je ze sobą i na nich namalowałem obrazek, tak w mocnym skrócie wyszło to:



Nie myślcie sobie, wykończenia są tez po bokach :]


A tak mniej więcej będzie wyglądał w środku, oczywiście to nie wszystko bo jak skończę dach od wewnątrz przyczepie takie czerwone zasłonki jak w Zaplatanych :P


Co sądzicie o kominku i obrazku? :3

Kolejna część to podłoga:

 Tutaj dużej filozofii też nie było, najpierw wyrównałem to co było w środku...



Potem wyciąłem kafelki, i przykleiłem je na inny karton...


Tworząc to:


Potem malowałem, nawet nie wiecie ile razy mi się to nie udawało i malowałem od początku...


Ale ostatecznie wygląda tak:


Co myślicie? :)

Drzwi:

Tu mam tylko dwa zdjęcia już gotowych, te drzwi co zrobiłem ostatnio, musiałem trochę przerobić i nareszcie działają jak trzeba (zastosowałem tajemnicze zawiasy), potem drzwiczki okleiłem paskami z tektury i pomalowałem, a na koniec zamontowałem przy wejściu ^-^


Tajemnicze nawiasy...
I ostatnia rzecz, czyli...

Wieżyczka:

Przedecwszystkim musiałem przerobić wejście, ponieważ było za bardzo w lewą stronę :/


Potem odciąłem tamtą beznadziejną część zakrywającą te pudełko:


Pudełko wyrównałem xP


I przykleiłem tam gruba tekturę, potem przykleiłem dużą kartkę z bloku technicznego, jeszcze później kolejną, tym razem cienka tekturę, żeby zakryć nierówności i mały spadek, i okleiłem niektóre miejsca kawałkami gazet:


Na razie wygląda to tak, ale później to pomaluję ;)


To wszystko w tym poście, jak podobają się Wam te wszystkie zmiany? :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz