czwartek, 13 listopada 2014

Malowanie część 1


Cześć!
Pokażę, wam dzisiaj wieżę Roszpunki, już pomalowaną... Robiłem to przez cały ten długi weekend D: Ale skończyłem... no prawie xD Została jeszcze ta boczna część (nie mam bladego pojęcia na jaki kolor ją pomalować D:) No i oczywiście wnętrze :)
Oto kilka zdjęć:





Co myślicie o nowym pomalowaniu? :) Niestety na zdjęciach nie widać jak pomalowane są ściany wieży (z bliska wyglądają super... przynajmniej według mnie xD I nie są białe o.O)

Mam do was prośbę, na jaki kolor pomalować tą boczną część? W Zaplatanych była turkusowa (?), więc nie wiem, czy zrobić taką czy brązową, czy może jak z kamienia, albo z tego tynku D: Liczę na Waszą pomoc :3


Wiecie, że w mojej szkole jutro nie ma lekcji, tylko jest msza (szkoła katolicka), apel i poczęstunek z okazji 11 listopada :3 Też jutro nie macie lekcji? o.O

2 komentarze:

  1. Ja jutro mam lekcje, ale będzie apel. Wow wieża Roszpunki jest prawie gotowa.
    Czy codziennie masz czas na dokończanie jej?
    Pozdrawiam Natalka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, codziennie staram się ją dokańczać, bardzo chcę żeby zakończyć ją już w listopadzie :)
      Również pozdrawiam ^-^

      Usuń