środa, 5 listopada 2014

Aż drzazgi mi się robią....

...tak bardzo podobają mi się te lalki ^-^

Cześć!
Dzisiejszy wpis będzie dotyczył dwóch lalek który doszły do mnie wczoraj około 17.20, jednak nie zdążyłem wstawić posta, aż do teraz ;)
Wiadomo było, że jedną z lalek będzie Cedar lub Sirena, (dzięki Victori) wybrałem Cedar (i strasznie się z tego powodu cieszę!) natomiast drugą lalką jest....

dam

Dam

DAM!

Cerise Hood!

Tak, druga lalka także jest z EAH i jest to córka czerwonego kapturka ;) Strasznie się cieszę, że wybrałem te lalki, jako pierwsze ponieważ dzięki nim przestałem uważać, że mają dziwne twarze, są niedokładnie zrobione i inne brednie xD Te lalki są cudne! *-* I strasznie, strasznie, strasznie mi się podobają! A oto kilka zdjęć :D


 Cedar Wood, według mnie jest naprawdę ładna, i genialnie zrobiona, całe jej ciało wygląda jakby było wyrzeźbione z drewna, oprócz tego świetnie wykonane buty i resztę ubrań :D Lalka ma bardzo dużo włosów i na początku wyglądały jakby były popsikane lakierem ;) Ogólnie... Kocham ją *-* xD





Cerise Hood, też jest fantastyczna, ma genialna pelerynę, fajne ubrania, oraz ładną twarz, ma bardzo miłe w dotyku i delikatne włosy, ta lalka jest trochę wyższa od pozostałych, najbardziej to widać po wysokości jej, a innych lalek kolan :P I też ogólnie Kocham ją! *-* xD






A tu ślicznotki razem ^-^



Naprawdę, jestem pozytywnie zaskoczony tymi lalkami, i tym jakie są... ładne, po prostu jak się na nie patrzy (w realu) to tak się myśli "o jakie ładne lalki!" xD Ogólnie (Kocham je!) strasznie mi się podobają i wszystkim je polecam! (oczywiście każda będzie miała swoją recenzje ;)) A teraz mogę już się zastanawiać które sobie kupię w następnym miesiącu, na mikołajki i święta xD

2 komentarze:

  1. Nie zgadłabym, że drugą lalką jest Cerise xD
    Ale popieram wybór - też ją mam i jest świetna ;)
    Cedar o wiele bardziej podoba mi się na zdjęciach nie-promocyjnych. Na żywo pewnie jest jeszcze śliczniejsza :)
    Też mam ostatnio chcicę na nową lalkę... W najbliższym czasie planuję kupić Roszpunkę i Honey Lemon, chociaż ta druga pewnie jeszcze troszkę poczeka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam że, Cedar na żywo jest o wiele ładniejsza :D A ja tak dawno nie miałem żadnej nowej lalki, że już zapomniałem jaka to frajda! xD Powodzenia w zakupie nowych lalek ;)

      Usuń