sobota, 8 listopada 2014

Into The Woods

Witajcie!
Dzisiejszy post będzie poświęcony nowej produkcji Disney'a "Into The Woods" a w polskim tłumaczeniu "Tajemnice lasu".
Od razu zacznę, że wpadłem na ten film zupełnie przypadkiem, akurat zrobiłem sobie przerwę od malowania wieży, usiadłem na chwile przy laptopie, nagle znalazłem się na czyimś blogu, a tam był post właśnie o tym filmie :P
Tak naprawdę, to nie mam bladego pojęcia o co może w nim chodzić xD Ale wiem, że znowu pojawią się baśniowe postacie, takie jak: Roszpunka, Czerwony kapturek, Jaś (ten od fasoli), Kopciuszek... I to chyba wszyscy, znaczy, nie jestem pewien :P
Jak na razie film zapowiada się dobrze, a w dodatku wystąpią w nim dobrzy aktorzy tacy jak Johny Depp (w roli wilka z "Czerwonego Kapturka") i Meryl Streep (w roli czarownicy wróżki, lub kogoś, nie wiem jeszcze dokładnie co to za postać xD).

Jako, że moja wiedza na temat tego filmu nie jest duża pozostawię Wam tylko Zwiastuny i klika zdjęć:








Dodam że premiera ma być chyba w święta Bożego Narodzenia, chyba że została przełożona xD To tyle na dzisiaj co Myślicie o tym filmie? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz