wtorek, 30 czerwca 2015

Kto powinien znaleźć się w mojej kolekcji?

Hej, tak jak możecie zauważyć po tytule potrzebuję Waszej rady przy wyborze - którą postać kupić lub nie. (Ah te rozterki kolekcjonerów xD)

Otóż tak, zastanawiam się czy zakupić Marisol Coxi i Lornę McNessie z Monster High, czy nie kupować ich i zakupić sobie pojedynczą postać z EAH (najprawdopodobniej Duchess) a potem w następnym miesiącu zakupić Holly i Poppy O'Hair? (wiecie kolekcja EAH się zatrzymała :P) >.> Tak wiem, że mogłem to dać po prostu pod innym postem, więc przepraszam, że robię z tego oddzielny post... W każdym razie jak Wy byście mi poradzili?


Naprawdę nie wiem które wybrać ;-;

9 komentarzy:

  1. Ja bym kupiła Marisol i Lornę, bo są według mnie ładniejsze od Duchess, chociaż skoro twoja kolekcja skupia się na EAH...a może kup Holly i Poppy, a potem dziewczyny z wymiany ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę najpierw kupić Holly i Poppy, bo dziewczyny z wymiany są bardzo tanie (na allegro), a bliźniaczki kosztują więcej :/

      Usuń
    2. Cóż...Duchess jest jedna i niedopracowana, a dziewczyny są dwie i świetnie zrobione, więc myślę, że powinieneś kupić Marisol i Lornę :)

      Usuń
  2. Sama nie mogłam się zdecydować na Lornę, czy Marisol... i kupiłam obie. Więc raczej ja Ci nie pomogę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja zamierzam kupić albo Marisol i Lornę (obie) albo Duchess a potem bliźniaczki :D

      Usuń
  3. Uhuhu O_o trudne pytanie... Ja osobiście bardzo polecam ci Holly i Poppy ( dostałam je od mojej cudownej mamy na Boże Narodzenie rok temu *^* ) Ale z drugiej strony BARDZO podoba mi się Lorna ;-; Duchess według mnie zepsuli więc się nie wypowiem ;p Marisol ma cudne ciuchy i te jej stopy *^* ( brzmi dziwnie ;-; xD ) Nie wiem nie wiem ;-; Ja na twoim miejscu kupiłabym Duchess a potem Holly i Poppy ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Marisol i Lorna są tak świetnie zrobione ;-; Kurczę, Mattel za ładne lalki robi xD

      Usuń
    2. Z jednej strony są superekstraświetnieniesamowite bliźniaczki a z drugiej Marisol i Lorna ;-; Mattel proszę przestań ;-;

      Usuń