wtorek, 23 czerwca 2015

Nowa osóbka w mojej kolekcji :)

Hej!
Pamiętacie jak pod ostatnim postem o MH pisałem, że mam zamiar zamówić Abbey w ten weekend? Otóż tak zrobiłem :D



Abbey Bominable jest moją ulubioną postacią i strasznie chciałem ją mieć w swojej kolekcji - jednak koniecznie chciałem tą z BASIC'a. Oczywiście wiedziałem, że muszę kupić używaną lalkę, ale każda czegoś nie miała, albo była w strasznym stanie... Na Allegro była licytacja kompletnej lalki z pamiętnikiem, podstawką, szczotką i słonikiem, ale niestety w ostatniej chili zostałem przelicytowany :P (Powinienem poznać podstawowe zasady licytacji na Allegro :D) No nie ważne, okazało się, że była jeszcze jedna aukcja z opcją "kup teraz" Z Abbey w dobrym stanie, z wszystkimi akcesoriami które powinny znajdować się na lalce, ale bez słonika i pamiętnika, oraz podstawka i szczotka są w innym kolorze... Nie będę nad tym ubolewać :D

Oficjalny artwork Abbey
Reklama Abbey z 2011 roku, bardzo podoba mi się też Spectra ;)

Seria 3 odcinków kiedy w Straszyceum pojawia się bohaterka:





W każdym razie jeszcze tego samego dnia dokonałem zakupu, lalka szła listem poleconym priorytetowym, więc nie udaję byłem mile zaskoczony jak okazało się, że już dzisiaj (wtorek - w drugim dniu od wysłania) Abbey jest gotowa do odbioru z poczty...


Wyjąłem ją i uczesałem i była jak nowa, a w każdym razie tak jak pisali na aukcji czyli w stanie bdb :)


Strasznie lubię ten jej strój - najbardziej nawiązujący do jej "straszydziedzictwa", późniejsze nie oddawały już tak bardzo Abbey, w każdym razie mnie nie ujęły :P



Patrzcie stoi sama!


Pod spodem są jeszcze duże białe trapery (czy jak to tam) ale nie zrobiłem zdjęć...

Ku mojemu zdziwieniu przy tej torebeczce był jeszcze taki mały kluczyk, o którym istnieniu nie miałem nawet pojęcia... Myślę, że naprawdę łatwo było go zgubić, na szczęście był przyczepiony gumką.


Uwielbiam wszystko w tej lalce, to białe futerko, tą bluzkę, rajstopy (które w bajce były legginsami, ale ok... ) skórę pokrytą brokatem, a także kolczyki i naszyjnik (o którym rozmowa nie ma sensu ;)) i te jej bajeczne włosy *-*







Tak oczywiście musiałem się pobawić z przeróbkami :D



Co myślicie? :D

Co do lalki to bardzo mi się podoba, jedyne co to na razie przeszkadza mi trochę wielkość jej ust, ale mam nadzieję, że się przyzwyczaję :) To by było na tyle w tym poście, jak na razie jedna lalka MH mi wystarczy, a może kiedyś w jakieś się jeszcze wyposażę :)

Pozdrawiam Wszystkich o do napisania!

7 komentarzy:

  1. Przestawienie się na inny wymiar ust w przypadku MH i EAH jest wyzwaniem. Sama miałąm problem jak kupiłam "Świętą Trójcę" Everek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jednak w końcu się przyzwyczaję... Abbey ma chyba największe usta z MH... No nie?

      Usuń
    2. Raczej tak. Ja się długo nie mogłam przyzwyczaić do Ghoulii z Basica, dlatego wolałam tą wersję z Upioryża. Musiałam przywyknąć, bo zaczęłam zbierać właśnie basici.

      Usuń
  2. Jaj :). Mam tą lalkę co Matthew *o* teraz mogę umrzeć xd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę :'( Abbey to jedna z moich ulubionych postaci (i pierwsza lalka MH), ale niestety nie posiadam jej Basica. Trzeba było zainteresować się MH wcześniej...niestety żyłam wtedy w żałobie po My scene i nienawidziłam MH za to, że je zastąpiły xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak kiedyś interesowałem sie MH i zbierałem lalki moją ulubioną postacią była Clawdeen, ale nie miałem żadnej lalki ją przedstawiającej :) A teraz jak Abbey tak sobie stoi i wygląda tak "majestatycznie" stojąc... myślę nad kupnem jeszcze dwóch upiorek :) A tak co do samej Abbey to ona jest tak świetną postacią (i czasami rozwalającą na łopatki) że nw jak można było by jej nie lubić :D

      Usuń