poniedziałek, 29 czerwca 2015

Wiele nowości ze świata Ever After High i Monster High!

Hej, wygląda na to, że albo comic con się zbliża, albo już się dobył, w każdym razie jest bardzo dużo informacji o nowych lalkach ;)

Ever After High

Nowe postacie


Zacznijmy od serii Way to Wonderland, w której dochodzi nowa postać córka Jokera z kart!


Według mnie jest świetna w tym jaka jest dziwna... Zdecydowanie jest najbardziej szaloną lalką z Krainy Czarów jaką zrobili... Ta twarz, te dodatki (właśnie ona się uśmiecha!) ten kołnież, t rajstopy to wszystkie jest takie genialne! Niestety jest "lalką ze specjalnej edycji" nie wiem, czy to oznacza, że nie będzie normalnie dostępna, czy będzie ograniczona ilość, ale... Marzy mi się ta lalka wśród mojej kolekcji :3

Była już zła wróżka, ze śpiącej królewny, to czas na dobrą wróżkę z Kopciuszka!


Lalka wygląda bardzo fajnie, tak delikatnie i "magicznie", cieszę się, że cała jet utrzymana w jasnej kolorystyce niebieskich odcieni (taki jakby kontrast w stosunku do Faybelle) Nw co mogę dodać, wygląda naprawdę fajnie, mam nadzieję, że taka też będzie w rzeczywistości ;)

 Doczekaliśmy się też wreszcie Melody Piper! (a gdzie Hooper, Daring i Sparrow?)


Ta lalka też mi się bardzo podoba... Ale chwila, chwila czy ona ma tatuaż na nodze? Jak dla mnie spoko :D Lalka wydaje się być ładnie odwzorowana, ale jej twarz nie powaliła mnie na kolana... W każdym razie fajnie, że wzięli się w końcu za stare postacie... W sensie za postać... Jedną... :P

Pewnie widzieliście ją już i zastanawialiście się "Kim ona Jest?" No cóż, nie jest to dłużej tajemnicą przedstawiam wam Justine Dancer córkę 12 tańczących księżniczek.... (albo 12 tańczącej księżniczki, przynajmniej mam taką nadzieję xD)


Po pierwsze gdzie ona ma jakiekolwiek nawiązanie do bajki? Twarz ma ładna, ale poza tym? Nw, o co chodzi, ale jej strój jest według mnie taki "nie przypiął nie przycerował" Jakoś też mnie nie powaliła... (tylko ta lalka dla odmiany strojem).

Nowa seria "Dragon Games" 

(gry smoków czy coś takiego...)

Z tej serii będziemy mogli nabyć:

Apple:



Raven:


Darling:


Holly:


Mirę:


Wszystkie lalki naprawdę bardzo mi się podobają, dzięki tym wszystkim "metalowym" fragmentom wygląda genialnie! Uwielbiam każdą postać z tej serii, nw po prostu nic dodać nic ująć - każda lalka jest dopięta na ostatni guzik! Pojawiła się też tajemnicza bohaterka, na razie nie wiadomo, czyim dzieckiem jest... EDIT: Mira jest córką człowieka z magicznego lustra z Królewny Śnieżki.


Seria...

bez oficjalnej nazwy :P



Jak widzicie w jej skład wchodzą Lizzie, Ginger i Kitty, jest to seria chyba w stylu "zaczarowanego pikniku" Lalki są ładne, ale nie da się ich nawet porównać z serią "Dragon games" :)

Są jeszcze dwie serie, a raczej seria i kilka lalek z Dragon games... Ale nie zamierzam ich komentować :P A Wy co myślicie o tych wszystkich lalkach? :)




Czas na...

Monster High

Seria "Great scarrier reef"

Wygląda na to, że w tej serii Frankie, Lagoona i Toralei znajdą się w podmorskim świecie i zamienią się w.... Syreny, tak syreny.... Więc jeżeli ktoś miał nie dobór syren i różnych morskich dziwadeł to ta seria powinna go usatysfakcjonować... Chyba... 

Frankie Stain


Tak moi drodzy, Frankie zostanie syrenką, jestem ciekawy jak rozwiązali problem z jej elektrycznością pod wodą :P (tak wiem, że jestem uszczypliwy dla tej serii, ale dowiecie się czemu przy ostatniej lalce...) Co do samej lalki jest według mnie trochę dziwna, ale nie jestem pewien co jest głównym powodem... Zapewne między innymi jej tępe spojrzenie, ale tak to już bywa na zdjęciach promocyjnych... Mam też specyficzne podejście do tych ogonów, które są zrobione zupełnie inaczej niż w przypadku Sireny (tracąc przy tym na ładnym kształcie), szkoda, że logo serii zasłania płetwy :/ Nie umiem ocenić tej lalki po tym zdjęciu, chyba poczekam do zdjęć lalek w realu :)

Lagoona Blue


Tak szczerze nie wiem, dlaczego Lagoona musiała się zamieniać w syrenę, skoro i tak pochodzi z morskiego świata, a z drugiej strony jej pochodzenie nie dziwi mnie jej pojawienia się w serii... W każdym razie, lalka całkiem mi się podoba, wydaje mi się, że ma ładniejszy ogon w porównaniu do Frankie i ogólnie lepiej się prezentuje... Jednak mam wrażenie, że fajniej by było gdyby była w swoich kolorach (błękitny, turkus, czarny, jasny róż...) Ale z drugiej strony... podoba mi się chyba najbardziej z całej serii...

Toralei Stripe


Toralei ostatnio pcha się we wszystkie możliwe wydarzenia (czemu mnie to nie dziwi?). Co do kształtu ogona, to też jest to chyba ten sam kształt co u Lagoony (w takim razie czemu Frankie dostała inny?)Ta lalka też jest ok... Ale nie powaliła mnie na kolana... (jak w sumie żadna panna z tej serii...)

Posea Reef

 (córka Posejdona)


Była córka Erosa, mamy córkę Posejdona (Mattel chyba lubi mitologię). Lalka wydaje się być ciekawa , widzimy, że nie ma ogona tylko macki (albo pół ogon pół macki). Wydaje mi się w sumie ciekawa, ale tak samo jak w stosunku do reszty, jest coś w tej serii co mi się nie podoba...

Kala Mer'ri



Ok... Mattel polubił większe ilości rąk (szkoda że na tym się nie skończyło), oraz różnorodności ciała od pasa w dół... Nie wiem kim jest Kala, ale od połowy jej syreni ogon zamienia się w macki kałamarnicy... W każdym razie to samo co w przypadku innych...

Peri i Pearl

 (córki Hydry...)


Doszliśmy do tej panny... Mimo ładnej twarzy... wydaje mi się, że pomysł na tą lalkę, jest troszkę chory... (nie ma to jak dawać dzieciom lalkę z dwoma głowami...) Rozumiem: jedno oko, wilcze uszy, ogony: syrenie, kocie, smocze itd. rogi, większe ilości rąk, płetwy, kolorowe włosy, różne kolory skóry itd. itd. itd. Ale czy dwie głowy to nie jest lekka przesada? ;-; Rozumiem córka Hydry, a Hydra miała wiele głów... No ale #kjlfWGGFKAERGYR! Mam wrażenie, że naprawdę wielu rodzicom się ona nie spodoba... Jak pisałem podoba mi się jej twarz (ale dlaczego są, aż dwie?!) ale na tym się kończy, i nie chcę wypowiadać się na temat lalki...

Podsumowując, lalki nie podobają mi się właściwie wg, co nie zmienia faktu, że naprawdę ciekawi mnie film, bo może być naprawdę ciekawy. (myślę, że córki(a) Hydry będą o wiele fajniejsze w bajce...) 

Kolejna seria bez znanej nazwy:


W skład wchodzi Jinafire, Spectra i... to jest Purrsephone czy Meowlody? :P Tak szczerze to seria mi się nie podoba, u Jinafire nie pasują fioletowe dodatki, Spectra nie ma nic wspólnego z duchem, a za to wygląda jak taka "starsza odwalona bogata wdowa szukająca męża", najbardziej podoba mi się... eee Kotka, ale one podobają mi się chyba w każdej serii :)


I kolejna seria bez oficjalnej nazwy...


W skład serii wchodzi Draculaura, Gigi, Clawdeen i Frankie.... Taka bardzo prosta i no... Ok, nw co tu dużo mówić.

A co wy sądzicie o tych wszystkich lalkach? Mnie zdecydowanie bardziej podobają się nowe lalki Ever After High. 

Pozdrawiam wszystkich i do napisania!

Źródła zdjęć: Ever After High Dolls i Monster High Dolls na Facebooku.

3 komentarze:

  1. Zawiodłam się na Mattelu...najpierw EAH, teraz MH. To chyba przez to, że wydają tak dużą ilość nowych lalek w tak krótkim czasie. Zdecydowanie najgorsze są dwie nowe serie bez nazwy. Nie dość, że lalki nie posiadają ruchomych rąk, to u EAH gorsety są częścią moldu...Ciałka Forest Pixies mają nieruchome także nogi, przez co w połączeniu z okropnymi ubrankami wyglądają jak zwykłe podróby. Gorsze od nich są chyba tylko Frightmares z MH. Dlaczego nie mogli zrobić z nich normalnych lalek ? O Ghoul's Getaway myślę to samo co ty, szczególnie o Spectrze. Świetnie to ująłeś xD Great scarrier reef to kolejna porażka. Nowe postacie nie są takie złe, podobają mi się ich face moldy, gorzej z ciałami. Z Book Party do gustu przypadła mi jedynie Lizzie. Jeżeli chodzi o Basici to : Courtly jest świetna, Farrah całkiem ładna, Melody brakuje rajstop i ma trochę dziwną twarz, ale oprócz tego wydaje się być okay (swoją drogą denerwuje mnie to, że wydają lalki postaci, które nie pojawiły się jeszcze w odcinkach, a te które już znamy nadal swojej lalkowej wersji nie posiadają. Poza tym jak mi zaraz jakiegoś chłopaka nie wydadzą to...), Justine ma koszmarną sukienkę i dodatki. Jak mogli połączyć srebro ze złotem ? Jedyną serią, która mi się bardzo spodobała jest Dragon Games. Wszystkie lalki prezentują się bajecznie *.* !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się zgadzamy w każdym calu :D I według mnie też seria Dragon games jest najlepsza, wg jakby nie była to "seria lalek dla dziewczynek" tylko porządnie wykonane ruchome figurki ;) Jak na razie to jest to moja ulubiona seria z EAH jaka wyszła :3

      Usuń
    2. Tak, masz rację, jest naprawdę świetnie wykonana, aż się zdziwiłam, że tak dobrze im wyszła ! U mnie też wskakuje na pierwsze miejsce na liście ulubionych :)

      Usuń