poniedziałek, 25 lutego 2019

5 urodziny bloga!

Witam wszystkich serdecznie!
Ostatnio jakoś mi wychodzą planowane posty, aż po prostu nie mogę w to uwierzyć (i wbrew pozorom mam jeszcze kilka w zanadrzu!). Ten zaplanowałem już pewien czas temu, ponieważ na cóż, wypadałoby coś napisać o dzisiejszym dniu. Jak wiecie już z tytułu - dzisiaj wypadają piąte urodziny mojego bloga. 

Teoretycznie mogłem włożyć tę świeczkę w tort, ale miałem większą ochotę na pomarańczę.


W głowie mi się nie mieści, że dokładanie pięć lat temu postanowiłem stworzyć tę witrynę. Z jednej strony wydaje mi się, że było to tak niedawno i pamiętam ten dzień jakby to było wczoraj, a z drugiej strony było to w 6 klasie podstawówki i od tamtego czasu wydaje mi się, że zmieniło się praktycznie wszystko. W sumie dziwnie by było gdyby nic się nie zmieniło, aktualnie jestem w drugiej liceum i za niecały miesiąc będę miał 18 lat, kiedy założyłem bloga miałem prawie 13.

Nie umiem sobie wyobrazić co ja bym tak właściwie teraz robił, gdybym nie założył wtedy bloga, wydaje mi się, że w pewnym momencie musiałbym to po prostu zrobić, ponieważ dzięki tej platformie mogłem nareszcie dzielić się z innymi ludźmi moimi zainteresowaniami i rozwijać. Ten blog jest poniekąd pamiętnikiem moich umiejętności (głównie tych lalkowych) a także całego "przetwarzania" się mojej kolekcji. Można na nim zobaczyć jakie lalki kolekcjonowałem w jakim okresie czasu, jak zmieniały się moje upodobania, albo jak powoli uczyłem się rerootów, szycia i repaintów. 

I chyba mogę powiedzieć, że jestem z siebie w miarę dumny, bo w końcu mimo przerw w pisaniu raz na jakiś czas, lepiej lub gorzej ale jednak prowadziłem bloga przez każdy rok jeden po drugim. Więc na pewno nauczyłem się pewnej odpowiedzialności, chociaż nie wiem czy mógłbym nazwać go moim dzieckiem, ponieważ jakbym zostawił 3-latka na kilka miesięcy samego to chyba nic dobrego by z tego nie wyszło... Ale wirtualne dziecko - to na pewno i kto by pomyślał, że kończy już 5 lat!

Ale tak na serio, na pewno wiele się nauczyłem i mimo swoich wzlotów i upadków nie poddałem się (chociaż kiedyś pisałem, że podobno myślałem o usunięciu bloga). A to się chyba najbardziej liczy. Dodatkowo cały czas staram się rozwijać i próbować nowych rzeczy, chociaż cieszę się, że nie zrobiłem z tego "bloga o wszystkim" jak kiedyś chciałem :P

(A wzloty były nie byle jakie bo w szczytowym momencie miałem 5 248 wyświetleń w jednym miesiącu. Pamiętam, że myślałem wtedy, że będę wstanie utrzymać taką liczbę przez... cały czas? :D) 

I teraz chciałbym bardzo podziękować Wam wszystkim, nie ważne czy jesteście tu od niedawna czy od początku, ale właśnie każde wyświetlenie, każdy komentarz, każdy nowy obserwujący naprawdę dużo dla mnie znaczy i sprawia, że moja chęć do pisania nigdy się nie ulatnia i wiem, że po prostu mam dla kogo pisać. Tak więc bardzo dziękuję każdemu z osobna za zaglądanie w moje skromne progi <3 

Tak więc może czas na małe statystki, bo niby czemu nie?


A więc na dzień dzisiejszy łączna liczba wyświetleń to 124 843, nie wiem czemu ale wyświetlenia zawsze były dla mnie ważne i chciałem jak najszybciej dotrzeć do 100 000, a teraz? Niech się naliczają, zobaczymy ile będzie w przed moją śmiercią :P


Dla mnie poniekąd interesujące, czyli najczęściej wyświetlane posty, z jakiegoś powodu TEN post ma ich znacznie więcej niż reszta... Czemu to ja nie wiem ale co ja się będę zastanawiał.


I najczęściej odwiedzane strony, nie dziwię się, że jest to Moja Kolekcja apropos ostatnio zaktualizowałem tę zakładkę, więc możecie swobodnie podejrzeć jaki jest mój aktualny lalkowy stan :D

No i tak się jakoś żyje na tym blogu i tak szczerze - jest fantastycznie, bardzo się cieszę, że mogę go wciąż pisać i że jest tutaj taka przyjemna społeczność. Możemy zaśpiewać jeszcze raz szybkie sto lat i przejść dalej :3

Zastanawia mnie czy ktoś z Was czasem tak robi z moim blogiem, albo z własnym ale ja od czasu do czasu lubię przeglądać moje stare posty, żeby zobaczyć jak zmienił się mój styl pisania i ogólnie, przypomnieć sobie jak to było, czasami mam wrażenie, że jest to jak przeglądanie albumu ze starymi zdjęciami. Co prawda jak tak przeglądam widzę ile mam niezrealizowanych planów i zapowiedzi z przeszłości ale co ciekawe wiele z nich rozpocząłem i po prostu się wypaliłem w trakcie, wiele razy się zastanawiałem czy nie zrobić serii postów o "niedokończonych projektach" bo kilka ich jest :D

I tak chyba się zbliżamy do końca, na razie jak wcześniej wspomniałem mam wciąż plany na kilka następnych postów więc nie zamierzam robić żadnej przerwy w najbliższym czasie.
Jeszcze raz wszystkim bardzo dziękuję za odwiedzanie mojego bloga, bez Was nie byłoby to możliwe :3


A w następnym poście zajmę się tą paczką, co prawda miała być prezentem na moje 18 urodziny ale dotarła dokładnie w urodziny mojego bloga :3

To wszystko w dzisiejszym poście, tak więc klasycznie pozdrawiam i do napisania!

<3



6 komentarzy:

  1. Bardzo serdecznie gratuluję i życzę kolejnych rocznic (w końcu wypadałoby zaopiekować się dzieckiem przynajmniej do jego pełnoletności ;-) ) Jestem pod wrażeniem Twojego zapału, którego u mnie już czasem brakuje. Może dlatego, że mam dwa razy tyle lat co Ty? Nie wiem sama. W każdym razie od początku bardzo serdecznie Ci kibicuję i cieszę się, że wśród polskiej młodzieży są osoby, które mają tak fajne pasje, o których nie boją się mówić. Pozdrawiam serdecznie! Wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat!
    To niesamowite, jak na przestrzeni lat zmieniał się Twój blog. Faktycznie, śledząc historię postów, widać progres - nie tylko Twoich umiejętności, ale także rozwój Twojego stylu pisania, czy nawet osobowości.
    Bardzo się cieszę, że wpadłam tu przed laty i zostałam na dłużej. Miło jest być częścią tej naszej lalkowej społeczności :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję! Życzę Ci, żebyś nie stracił zapału i żeby to hobby wciąż sprawiało Ci jak najwięcej radości!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i kolejnych lat blogowania
    no i oczywiście lalkowania :DDD

    OdpowiedzUsuń