niedziela, 6 kwietnia 2014

Kilka zdjęć. . . ;)

Wiem, że o tym nie pisałem ale już od 20 marca (moje urodziny) mam wszystkie lalki z Krainy lodu - to znaczy Elsę, Annę, Kristoffa, i Hansa... Plus Roszpunkę i od niedawna Julka :D 
Niestety na dworzu nie najładniejsza pogoda... Więc pokażę wam kilka zdjęć z mojego stolika gdzie owe lalki stoją... :) 
Oto one: 

Każda lalka ma swoją parę :)

Roszpunka z Julkiem...

...Elsa z Hansem...

...I Anna z Kristoffem :)


Jak wam się podobają zdjęcia? Nawet nie zauważyłem jak szybko powiększyło się grono moich lalek z Disney Store... :) Miejmy nadzieję, że szybko zrobi się słonecznie, żeby wszyscy mogli mieć wspólne zdjęcia w plenerze :) 
Pamiętacie, że w ten piątek (11 kwietnia) wychodzi Kraina lodu na DVD? Kupujecie? Ja dostanę od mamy :D (Miała to być niespodzianka, ale ją sobie zepsułem xD Jak to ja :D) Pozostaje tylko czekać :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz