poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Kraina lodu na DVD już w Lidlu!

Opowiem od początku: 

Dzisiaj w szkole ktoś mi powiedział, że podobno Kraina lodu ma być w Lidlu, ja i moja koleżanka trochę się zdziwiliśmy, bo nie ma jej w Empiku, a jest w Lidlu? No cóż... po powrocie ze szkoły wszedłem do internetu zobaczyć, czy coś o premierze się zmieniło, a tu jest napisane, że w jakiejś tam gazecie (chyba Viva) będzie dołączona Kraina lodu, ale tylko po 24 kwietnia czy coś... niżej było przekierowanie do strony o Lidlu, gdzie było napisane, że będzie do kupienia, ale było napisane, że chyba za tydzień... (a notka była tydzień temu) wszedłem na stronę Lidla i jest!!!! Od 14 Kwietnia Kraina lodu na DVD za 24.99 zł!!! Od razu zadzwoniłem do taty, ale kiedy on pojechał do Lidla, okazało się, że Kraina lodu została już dawno wykupiona... więc specjalnie dla mnie pojechał do jakiegoś Lidla w Warszawie i kupił! A więc już dzisiaj będę ją miał na DVD! Strasznie się cieszę i już nie mogę się doczekać :3 A wy macie już swoją Krainę lodu na DVD lub Blu-ray? :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz