poniedziałek, 5 stycznia 2015

Budowa wieży part 12

Cześć! :)
Tym razem zajmowałem się tylko wnętrzem, a więc, takie bardziej wykończeniowe prace :D Nie przeciągając...

Pierwsze co zrobiłem to pomalowałem wieżyczkę od drugiej strony żeby te wszystkie gazety itd. nie były widoczne:


Musiałem też naprawić podłogę w wieżyczce ponieważ wkleiłem po prostu krążek, który nic pod sobą nie miał i trzymał się wyłącznie kawałkami które były przyklejone od boku do ściany... to znaczy nie trzymał xD (mam nadzieję, że zrozumieliście xD)



A w wieży elementy wykończeniowe czyli... "deseczki" :D


Nie pamiętam czy już o tym pisałem ale wykończyłem też tą większą wystającą część (przykleiłem w środku wycięty kształt z kartki żeby zakryć to co tam było i pomalowałem xP)


I tą mniejszą część też... teraz to jest zwykłe okno na wysunięciu xD


 Deseczki...


...deseczki...


...i deseczki xD


 W wieżyczce wziąłem się za ściany, czyli najpierw standardowe przyklejanie kartek i malowanie ich :P


A w dużej części kolejne deseczki xD


Tak to teraz wygląda... (Roszpunka nie wstała dzisiaj o siódmej i nie posprzątała >.>)



I ponownie wieżyczka, już z panelami i ładnymi ścianami...


 I takie małe porównanie czyli Apple w wieży (to jej pierwszy raz xD)


I Roszpunka... Siedzi znowu w oknie jakby nic lepszego do roboty nie miała :P


To wszystko na dzisiaj, jak podobają się Wam zmiany? :) Ja muszę jeszcze wykończyć dach od wewnątrz i zrobić schody... A potem będę robił zasłony i takie tam... Ja chcę już przejść do zasłon ;( :D Mam nadzieję, że dzisiaj uda mi się zrobić dach... A schody może jutro zdążę, ale od środy szkoła... ;( ;( ;( A dzisiaj muszę dorobić jeszcze lekcję :( Żegnajcie! 

2 komentarze:

  1. Już nie dlugo a wieża będzie gotowa! Twoja Roszpunka sie coś rozleniwiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Po tym ile to trwało nie mogą w to uwierzyć :D A co do Roszpunki do mam wrażenie że przewala się tylko z kata w kąt xD

      Usuń