środa, 14 stycznia 2015

Mhm, czyli ciekawostka z EAH (znowu eah >.<)

Cześć!
Musiałem coś w końcu napisać i jak zwykle (ostatnio) padło na EAH :D (sorry, ale po prostu czasami czuję, że muszę się z kimś o czymś podzielić i posłuchać co te osoby myślą, na ten temat, a że nie znam nikogo kto by się interesował EAH pada na moich odbiorców xD

Jak pewnie wiecie, ma wyjść nowy film EAH"Spring Unsprung" więc dzisiaj na Ever after high dolls (na facebooku) pojawiło się kilka zdjęć :D
to...

Wyglądają super *-*

to... (Bunny i Alistar!!! :D)

Dlaczego Bunny ma krótkie włosy? o.O

I to... o.O


Tak, dobrze myślicie to jest matka Kitty czyli "Cheshire cat"... Nw jak Wy ale ja wyobrażałem sobie, że "Cheshire cat" to będzie ojciec Kitty... >.> W komentarzach były dyskusje, o tym, że w książkowej wersji nie ma powiedziane jakiej jest płci itd. Ale nw, jakoś przez to że jest mi bliżej do filmowej wersji "Cheshire cat" jako kobieta załamuje czasoprzestrzeń i skłania mnie do wyobrażenia sobie tego, że ten kot w odsłownym znaczeniu kotem być nie musiał :D (i że nie musiał być mężczyzną :P) Mimo wszystko... no ok xD Jestem ciekawy jak zostanie zrobiona ta postać, i podoba mi się, że pokazuję, też baśniowych rodziców ;) 

To wszystko, tak, tylko tym chciałem się z Wami podzielić i to to jest ta ciekawostka xD Sorry, jeżeli komuś nie podoba się, że piszę też dużo o EAH, no ale powiedzmy sobie szczerze, że z Krainy lodu to dużo ciekawostek i nowości nie ma :D Więc mój blog będzie o wszystkim (w tym o EAH) myślałem też, żeby zrobić oddzielnego bloga o EAH ale teraz się zastanawiam czy jest sens, i czy może nie połączyć tego bloga z pomysłem następnego? :) Teraz wpadłem na pomysł, żeby dorobić kilka nowych zakładek, między innymi miałem pomysł, żeby pisać opowiadanie o Ever after high (tak mam dosyć fajny pomysł :P) I, żeby robić lalkowe nowości :D 

Mam nadzieję, że się nie obrazicie jeżeli na tym blogu zacznie się pojawiać dużo rzeczy dalekich od Krainy lodu ;) 

I jeszcze jedna rzecz xD 25 lutego są urodzinki mojego bloga, i tak sobie pomyślałem, czy by nie zrobić "pytań i odpowiedzi" tak wiem mało oryginalny pomysł, ale może chcielibyście się czegoś o mnie dowiedzieć co o tym myślicie? :)

Ok, teraz to już NAPRAWDĘ wszystko xD 

Pozdrawiam! :)

4 komentarze:

  1. Ehh...ja też nie znam osobiście nikogo kto interesowałby się EAH czy też lalkami w ogóle :( Na szczęście mamy internet :) Spring Unsprung...już nie mogę się doczekać ! Wszystkie dziewczyny wyglądają pięknie *.* Poppy w odcinkach także ma krótsze włosy niż lalka...Mattel już trochę przesadza z robieniem lalek nie zgodnych z odcinkową, a nawet artową i promocyjną wersją :/ Myślę, że Cheshire Cat jest kobietą, ponieważ jest to już któreś z kolei pokolenie :) A pisz dużo o EAH, ja się na pewno nie obrażę :D Pytania, to według mnie dobry pomysł, z chęcią przeczytam odpowiedzi. I na koniec dodam, że bardzo spodobał mi się twój blog, a szczególnie ta niesamowita wieża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 W sumie to możliwe z tym kolejnym pokoleniem, nie pomyślałem o tym xD Teraz wiem, że na pewno będę pisał dużo o EAH, (bo niby nie mówiłem że blog będzie tylko o kranie lodu) Cieszę, się, że do mojego bloga dołącza coraz więcej osób :3 I jeszcze raz dzięki :D Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Dla mnie dziewczyny jako w wersji odcinkowej są ładne, ale w lalkowej nie zbyt (to jest moje zdanie). Wyglądają jak połączenie wiosny z czernią (trochę w stylu MH). A tak zmieniając temat pytania i odpowiedzi są bardzo dobrym pomysłem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok :D Mi w lalkowej wersji nie podoba się twarz Cerise i Briar, ale pozatym to ubrania są super (według mnie xD) Pozdrawiam :)

      Usuń