sobota, 17 stycznia 2015

Let it go - Kolędą? Czemu nie :D

Cześć!
Jak widać jeszcze przez jakiś czas będzie się trochę zmieniał wygląda bloga, ale mimo to chciałem do Was pisać :D
Przejdźmy do tego co w tytule :D W mojej szkole wczoraj (w piątek) odbył się między klasami konkurs kolęd, jedną kolędę losowaliśmy, a drugą mieliśmy sami wymyślić (tekst do gotowej melodii lub melodia do gotowego tekstu, lub wszystko wymyślić samemu).

Nie wiem czemu nasz pan wychowawca powiedział nam, że tego nie zrobimy (w sensie tej autorskiej ;)) jednak we wtorek (w tygodniu kiedy miał odbyć się konkurs) pan nam powiedział, że jednak musimy to zrobić xD No więc, ja (z resztą jak zwykle) poczułem się za to odpowiedzialny :P A właściwie poczułem się odpowiedzialny dopiero na przerwie. Ponieważ tak sobie (dla żartów) na przerwę za miast "Lei it go" lub "Mam tę moc" zaśpiewałem "Narodził się" (ja bardzo często sobie śpiewam w szkole xD). W sumie czemu nie? Tak więc jeszcze na tej samej przerwie wymyśliłem pół refrenu, a na lekcji (z pomocą koleżanki) resztę refrenu i prawie całą zwrotkę. Po lekcjach w domu wymyśliłem cały tekst.

Następnego dnia (w środę) pokazaliśmy to panu, a pan zaczął się uczyć tego na gitarze (nasz pan wychowawca, który ma z nami WF świetnie gra na gitarze ;)). Ale właściwie na ten dzień to było wszystko, a w czwartek spróbowaliśmy to tylko zaśpiewać, ale niecała lekcja to za mało :P

Więc dopiero w piątek mieliśmy prawdziwą próbę. (w sumie na trzech lekcjach) Nasz pan się nauczył grać "Let it go" na gitarze a my próbowaliśmy śpiewać. I w sumie szło nawet dobrze.. do refrenu... okazała się, że nikt nie jest w stanie go tak wysoko wyciągnąć, nikt oprócz mnie >.< Tak, okazało się, że w dzień konkursu dowiedziałem się, że będę sam śpiewał refren... Ta... pierwszy raz śpiewać "solo" (pierwszy raz na poważnie, bo to nie to samo co na przerwach i w domu) i to przed całą szkołą... Tak, stresik miałem nie mały xD

Ale się udało, i zaśpiewałem to (chyba w sumie dobrze) ale stres był niesamowity xP Mam nadzieję, żę w czuliście się i wyobraziliście sobie jakie to było dla mnie uczucie xD Oto tekst kolędy:

"1. W żłobie leży Boży syn
Prawdziwy król naszego świata
Prawowity władca
Pośród zwierząt, narodzony
Bóg który do człowieka dzisiaj zniżył się
Nawet trzej królowie pokłonili się
Lud nie wie nic
Nie zdradza nic
Niepozornym chłopcem musiał być
Lecz proroctwo jest
Każdy prorok wie!
Świat wkrótce też dowie się!

Ref. Narodził się! Narodził się!
Jezus, nasz Zbawiciel
Narodził się! Narodził się!
Tego świata odkupiciel
Wielu wbrew, nauki głosił swe
Przykładem dla nas jest…
Już od najmłodszych lat

2. W przyszłości nasze grzechy
Życia go pozbawią
Jednak trzeciego dnia po śmierci
Jego moce go wybawią!
Pokaże wtem, że sił ma dość
By pokonać  grzech i śmierć
I uwolnić nas spod uwięzi zła!

Ref. Narodził się! Narodził się!..."

Kolęda ma dwie zwrotki (myślę, że trzeciej nie dalibyśmy rady zaśpiewać...) Co myślicie? :) Podkład oczywiście do Let it go xD

I jakby co, to że na tle mam "Ever after high" nic nie znaczy xD Ja po prostu uwielbiam te akwarelowe plamy, a nie było lepszego obrazka :/

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Pomysłowo z tą kolędą :D Tekst bardzo fajnie napisany, zaśpiewałam sobie xD Gdybym musiała zaśpiewać solo cokolwiek...brr, na samą myśl robi mi się słabo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Podobno strasznie trzęsły mi się ręce jak śpiewałem (ale nw czy jest to potwierdzona informacja xD) jednak mimo to mówili że bardzo dobrze mi wyszło.. :P

      Usuń