niedziela, 25 stycznia 2015

Budowa wieży part 13 + spuszona Roszpunka :D

Cześć! (wiem słowo spuszona chyba nie istnieje ;P)
Nareszcie mam dla was kolejną fotorelację z budowy wieży :D Tym razem zrobiłem 3 rzeczy więc zapraszam do zobaczenia (trzy rzeczy a tyle było roboty :/).

Zacznijmy od wnętrza dachu które zrobiłem szybko i jako pierwsze ;)


Cały dach jest zrobiony z moich starych szkiców i rysunków :P
 Filozofii tu żadnej nie było wyciąłem tekturowe kółko:


Zakleiłem kawałkami gazet nierówności :P



Pomalowałem: (sorry za jakość)


I przykleiłem pomalowane kółko (oraz wykończyłem komin ^-^)


W drugim dachu podobnie: :P


Tak szybko wykończyłem dach :D Teraz przejdźmy do schodów (tak zrobiłem już schody!!! :D)
Oczywiście nie od tego zacząłem, ale nie robiłem od początku zdjęć, a schody robiłem przez dłuższy okres czasowy :D

Wyciąłem kawałki tektury i posklejałem ale superszybkie to nie było :P


A i pomalowałem na biało :D


Potrzebowałem więcej tekturowych deseczek :D


Oraz kolumny i balkonu :P (czy jak to tam nazwać xD)


I tak z tego zrobiłem to: :D


Wiem szybkie przejście xD Ale właśnie się zorientowałem że zdjęć nie robiłem :/ Sorry >.<
W każdym razie schody pomalowałem i poprzyklejałem deski, wszystko ze sobą połączyłem, wyciąłem balustrady i gotowe xD



(później poprawiłem jeszcze co nie co) A tymczasem tak prezentuje się właścicielka na schodach xD


I... Schody w wieży :P Jednak to jeszcze nie wszystko >.< Czekał mnie jeszcze cały dzień (wczorajszy) roboty :P



Tak to się prezentowało, musiałem pozaklejać dziury dorobić kawałki balustrad i takie tam o.O


Wyrównać wejście (jako że całej wieżyczki już nie wyrównam xD)


Znowu Roszpunka :P (tym razem w nowej fryzurze ale o tym niżej xD)


Warkocze, warkocze, warkocze *-*


Wieżę odwiedziła też.... Briar! Moja nowa lalka (ale o niej w innym poście *-*)


Przed ostatecznym malowaniem wyglądało to mniej więcej tak xD


Jeszcze Elsa chciała mieć fotkę xD


I już pomalowane :)


I trzecia część wieży czyli (półkoliste) łóżko Roszpunki (tak odszedłem od filmu bardzo xD)


Ogólnie to zrobiłem takie ładne łóżko i co się okazało? Że jest troszku za małe jeżeli miało by być w wieżyczce xP



A zrobiłem nawet kołderkę xD


No cóż trzeba było powiększyć :/


(mało zdjęć xD) tak już wygląda w środku (błyszczy niewyschnięta farba jakby co :P)


Tak od góry:


I z kołderką xD Zrobię też poduszki ale... to potem xP


Co myślicie o tym wszystkim? :3

Tutaj powinno pojawić się "pozdrawiam" ale to jeszcze nie koniec! xD

Zacznijmy od włosów Roszpunki :P Niby nic ale chciałem się z Wami tym podzielić :D Jak mogliście zauważyć na zdjęciach gdzie schody nie są jeszcze w wieży Roszpunka ma taki kucyk :P A kucyk był zawiązany masą skręconych włosów... No wiecie o co chodzi ten jakby warkocz który jest związany z dwóch skręconych pasm włosów xD Nie mam pojęcia jak to się nazywa (możecie oświecić mnie w komentarzach :D) 

Wracając... :D Po rozwiązaniu tego miała na głowie to:


Iza ma czad fryza!  Znaczy Roszpunka xP


Dobrze że znam metodę gorącej wody xD Wystarczyło 20 sekund żeby to wyprostować a później zrobiłem jej warkocza z warkoczy z warkoczami xD I tak pewnie dłuższy czas pozostanie :)



O Briar napiszę nowego posta (jutro ;)) mogę powiedzieć tylko że jest naprawdę bajeczna *-*

To tyle w tym poście Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz