piątek, 9 stycznia 2015

Zimowe zdjęcia Elsy...

Tak, to jest ta "sesja" o której mówiłem wcześniej, zrobiłem ją w okolicach świąt, kiedy był jeszcze śnieg, taka smutna wiadomość, przez kilka dni był u mnie śnieg, a dzisiaj ni z tego ni z owego się rozpuścił >.< Elsa, Elsa, postaraj ty się, i zrób nam lepszą zimę xP
No nic xD Tak więc przejdźmy do zdjęć, mam nadzieję, że Wam się spodobają :)









Co myślicie? :) Według mnie, no cóż, nie da się ukryć, że śniegu trochę mało... Nie miałem też pomysłu no coś konkretnego, zobaczyłem tylko że fajnie sypie śnieg i wyszedłem, a tu jak na złość przestał padać xD Mam nadzieję, że spadnie jeszcze duuuużo śniegu i porobię fajne zdjęcia :/

Pozdrawiam! 


Ps. Wiecie, że na każdym zdjęciu Elsa stoi na stojaku Dextera z EAH? :) Tylko jest sprytnie przysypany śniegiem :D


2 komentarze:

  1. Moim zdaniem Elsa na zdjęciach wyszła ładnie szczgólnie na 3 od końca i drugim od początku :) A o stojaku nie wiedziałam Całkiem sprytne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ciesze się, że mój telefon ładnie łapie ostrość, więc zdjęcia nie są chyba takie złe (kiedyś kupię sobie normalny aparat xD) Co do stojaka to już nie raz szukałem czegoś co będzie trzymało lalki przy zdjęciach, na jednej sesji lalki podpierałem długimi wykałaczkami xD Aż w końcu wpadłem na pomysł z tym stojakiem xD

      Usuń