piątek, 27 lutego 2015

Intro na YT! :)

Heeej :D
Jak po tytule można się domyślić, zrobiłem już intro do moich filmików na YT :P Jest krótkie, i niby nic specjalnego, ale robiłem je sam i zajęło mi to jakieś półtorej godziny xP Jest to pierwsza "tego typu" rzecz więc pewnie następnym razem poszłoby mi szybciej xD Nie jest to raczej ostateczne intro, ale jest to aktualne intro xD  

video

Jak Wam się podoba? Uważacie, że może być? :P Fajne? xD No nic >.> Mam nadzieję, że w ten weekend uda mi się nakręcić i zmontować i wstawić pierwszy film :S No, to tyle w tym poście xD Powiedzcie koniecznie co myślicie! ;)

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Spoko wyszło (y) w czym robiłeś? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super intro, też montuje w Camtasi Studio 8, bardzo fajny program :) Ja jak robię jakiś filmik, który trwa mniej niż minutę zajmuje mi to jakieś pięć godzin xD

    OdpowiedzUsuń