środa, 4 lutego 2015

Masa krótkich filmików Ever After High święto Basniowiosny po Polsku!

Hej!
Kanał Ever After High na YouTubie udostępnił wiele krótkich filmików ze Święta Baśniwoiosny! Ten film z dnia na dzień wydaje się ciekawszy! Obejrzyjcie koniecznie! :)

"Klik"


Jeszcze bardziej nie mogę doczekać się filmu będzie na pewno bajeczny :D Strasznie fajnie twórcy to wszystko zrobili, zauważyliście, że matka Kitty rzuca cień kota? :D A Bunny zamienia się w króliczka :3 Dziwne bo Bunny zamiast "Alistar" powiedziała "AlistEr" jestem ciekawy czy tak w Polsce będzie wypowiadać się jego imię :) A Wy co myślicie? :3

5 komentarzy:

  1. Jeszcze tylko dwa dni ! Nie mogę się doczekać :)
    Dzisiaj byłam w Auchmanie w Rumi i widziałam Apple i Maddie z serii Mirror Beach. Byłam też w innym sklepie, gdzie są już dostępne lalki z SU wraz z playsetem Lizzie oraz Duchess i Lizzie Basic...niestety Liz w nowym pudełku :'( Obydwie w cenie 123 zł, więc trochę taniej (w tym sklepie Basici przed przeceną kosztowały 140 zł )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa dni ale niestety do premiery na Netfix :( W Warszawie nie było żadnych nowych lalek ale nabyłem Maddie za 90 zł :)

      Usuń
    2. Liczę na to, że ktoś nagra i na yt wstawi :D Ja swoją Maddie upolowałam za siedem dyszek, ale 90 zł, to też dobra cena ;)

      Usuń
  2. Obejrzałam parę fragmentów i powiedziałam sobie "Starczy! Zaraz cały film obejrzysz!" Muszę się wstrzymać jak będzie w całości.

    Zła Apple i tchórzliwy Daring wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No :D A Cedar *facepalm* "Czy to jest jeden z herbatników które upiekła Holly?" "Ale ja niczego nie jem" xD

      Usuń