poniedziałek, 2 lutego 2015

Nareszcie coś o Frozen Fever!

Cześć!
Przeglądam sobie facebooka a tu nagle patrzcie co widzę *-*


Wow, wow wow! Ale to nie wszystko patrzę niżej a tam to:


Czy Wy widzicie to co ja? :O :D Widzicie jak Elsa swoją mocą podnosi kwiaty? <3 :3 I mają nowe sukienki <3 Wyglądają bajecznie :3


:v Nie mogło tego zabraknąć <3


Pięknie <3


Olaf zawsze rozwala xD :v


Cudo <3 Awww ja chcę już to obejrzeć! :3

Tez nie możecie się doczekać? :3 Przypominam że "Frozen Fever" będzie wyświetlane przed każdym seansem "Kopciuszka" który wchodzi do kin 13 marca ;) W takich chwilach wraca mi obsesja na punkcie "Frozen" <3 :3

Pozdrawiam! :3

Pamiętajcie, że nadal możecie zadawać mi pytania! ;) klik

2 komentarze:

  1. Również wczoraj siedząc na Facebooku widziałam to cudo!! <3 Szkoda tylko, że Hansa brak :c Ale Olaf jedzący tort urodzinowy Anny jest przeuroczy :3 I jak tu nie kochać tego bałwanka! <3 Ja też nie mogę się doczekać, chyba bardziej cieszę się z Frozen Fever niż z moich własnych urodzin! xD Chyba też zrobię post o tej krótkometrażówce bo ten Olaf, aż mnie korci! ^^ Pozdrawiam Cię, trzymaj się cieplutko! Lusia :>

    OdpowiedzUsuń