czwartek, 5 lutego 2015

Maddie! Kolekcja się powiększa ^-^

Hej!
Wczoraj do mojej kolekcji Ever After High dołączyła Maddie :3 Bardzo się cieszę ponieważ bałem się, że będzie takim samym smutasem jak na zdjęciach promocyjnych, ale i tym razem lalka wygląda lepiej niż na nich i jest uśmiechnięta :3

Oczywiście pierwsze co zrobiłem to loki, żeby mogła dumnie prezentować się na półce xD


Szalooona fryzura xD


Widzicie ten uśmieszek? :3 






Lalka podoba mi się strasznie! Jest wspaniała :3 Ale uznałem, że jednak nadal moja ulubiona jest Cedar :D Która też zyskała nowe loki :P




Takie bardziej Cedarowate xD

Tak moja kolekcja liczy już 9 lalek i skompletowałem pierwszą serię BASIC (Raven, Apple, Maddie i Briar) I zostali mi już tylko Ashlynn i Hunter i te wszystkie nowe lalki xD Niestety nowych lalek nie było ich wczoraj w Auchanie :P A może właśnie stety? :P Chciałbym już poznać wyniki konkursu! I Can't wait ;-; No cóż... Mam nadzieję, że Hoodie szybko wróci do zdrowia... Ktos z Was też brał udział w tym konkursie? :)

Pozdrawiam! :)

I pamiętajcie, że nadal możecie zadawać mi pytania! :) "KLIK"

6 komentarzy:

  1. Możesz zdradzić jakim sposobem robisz takie piękne loki? Moje zawsze są jakieś krzywe i się rozpadają. Twoje lalki maja takie fantastyczne rureczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj na ten kanał https://www.youtube.com/channel/UC-imMCUlTbcAZ6kPXDsHqrg stąd wziąłem ten sposób :)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie. Oglądam te tutoriale i z podziwu nie mogę wyjść. Gościu jest niesamowity. Nawet ja tak nie rozkminiam dokładnie ułożenia fryzury jak on. Każde pasmo musi iść na swoje miejsce. Geniusz!

      Usuń
  2. Też muszę zrobić mojej takie loki (jak w końcu wyjmę ją z pudełka :D) Mi nadal została do kupienia Apple...

    OdpowiedzUsuń