wtorek, 9 grudnia 2014

Budowa wieży part 10

Cześć!
Właściwie już w niedzielę tydzień temu skończyłem całe malowanie wieży od zewnątrz ale dopiero dzisiaj wstawiam kilka zdjęć w sumie nie wiem czemu >.> W każdym razie pomalowałem w końcu tą "boczną część" (nie wiem jak ją nazywać więc będzie ona jak zwykle boczną częścią...).

Najpierw pomalowałem ją tak:


A następnego dnia wyciąłem i dokleiłem "drewniane" fragmenty, bo wyglądało jakoś dziwnie...




I ostatecznie wyszło tak:


Sorry za ciemne zdjęcie, ale po powrocie ze szkoły robi się już ciemno >.< I Wiem, że strasznie krótko, ale dużo ostatnio z wieżą nie zrobiłem, a musiałem w końcu to wstawić... Wiem, że może jakoś bardzo tego nie widać ale pomalowałem też wystające dachówki od spodu i przemalowałem na ciemniejszy brąz te deseczki od spodu... Tak wiem, takie nic, a jednak dzięki temu wieża została całkowicie pomalowana od spodu :P 

A już niedługo (w tym tygodniu) powinna do mnie przyjść trawa modelarska którą zamówiłem w tą niedzielę, która posłuży mi jako mech do oklejenia słupa... Próbowałem wcześniej z prawdziwym mchem, ale nie był to najlepszy pomysł >.< 
Tak będzie ma wyglądać ta trawa modelarska:



A jak będzie wyglądała naprawdę przekonam się już niedługo xP 
Co myślicie o takim pomalowaniu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz