niedziela, 28 grudnia 2014

Prezenty! - Czyli co dostałem na święta?

Witajcie! :D
Dzisiaj Wam pokażę co dostałem na Gwiazdkę :P


A na święta dostałem:
Blondie Locks, Zniszcz ten dziennik, jako że bardzo lubię piec różne rzeczy to taką stolnice (tylko że gumową(?)), Oreo, czekoladę Milkę, Toffifee i takie ciasteczka :D Dostałem też (uwaga, informacja dla tych co martwią się tym, żę zbieram lalki (że to niby nie dla osób mojej płci, co jest nieprawdą, bo to jest jak zbieranie figurek albo czegokolwiek innego :P)) to dostałem też karabin od Nerf (przeznaczony dla chłopaków, ale to też nie oznacza, że dziewczyny nie mogą się nimi strzelać xD) 
Tak, to chyba wszystko (mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałem), a (edit:)jutro wstawię kolejną część z robienia wieży. ;)

Do następnego posta! :D

1 komentarz:

  1. Co raz bardziej rozszerza się twoja kolekcja bajkowiczów. "Zniszcz ten dziennik", moja koleżanka jest prawie przy końcu jego autodestrukcji! A pistolet Nerf mój brat też go używa, czasem też coś sobie postrzelam :)

    OdpowiedzUsuń