poniedziałek, 15 grudnia 2014

Mój udział w konkursie "5th day with my OC"

Witajcie!
O ludu, zapomniałem kompletnie o tym poście (że mam go jeszcze napisać) i dopiero teraz się skapnąłem xD W takim razie nie będę, przedłużał (jak zwykle :D). W piątej i ostatniej części konkursu, trzeba było narysować naszą postać w stroju na dzień koronacji i napisac dlaczego to własnie ona powinna zostać królową baśni :)

Oto Amy Shell w stroju na Dzień Koronacji:


Oraz krótki tekst, dlaczego powinna zostać królową baśni:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Co zmieniłabym, gdybym została królową baśni?

Po pierwsze, chciałabym zachęcić wszystkich do bycia sobą i wyrażania swojej opinii. Nie mówcie, że jesteście inni! Każdy z nas jest wyjątkowy, nie inny. Jeszcze na początku mojej nauki w Ever After High byłam trochę nieśmiałą dziewczyną i czułam się przymuszana do przyjęcia swojego przeznaczenia, mimo, że kończy się nie najlepiej. Jednak po wystąpieniu Raven na ceremonii koronacji zrozumiałam, że każdy z nas musi być sobą i mieć swoje zdanie. Dlatego będę was zachęcała do bycia sobą we wszystkich sytuacjach. Każdy z was będzie mógł też wyrażać opinię na dany temat. Jeżeli coś wam się nie spodoba postaram się to zmienić! Zrobię wszystko, co w mojej mocy, żeby bajkowe liceum było jeszcze bardziej bajeczne! Więc jeżeli pragniecie, aby ta szkoła była idealna dla każdego i żeby każdy się w niej dobrze czuł, głosujcie na mnie!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Co myślicie? :) Ten konkurs był dla mnie świetną zabawą, a teraz niestety muszę lecieć do książek... Jutro mam dwa testy jednego dnia! (wyjątkowo, bo tak nie powinno być...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz