czwartek, 25 grudnia 2014

Pierniczki!

Cześć!
Musze się przyznać że strasznie ociągałem się ze wstawieniem tego posta, ale w końcu to zrobiłem :) Jednak dzisiaj wstałem o 10:20 (byłem na pasterce więc poszedłem spać o 2 w nocy :/) i tak jakoś cały dzień minął mi szybciej... o.O Ważne, że post w końcu się znalazł na blogu xD

Przepis:


A tak wyglądają:


Ta... Ja jakoś nigdy specjalnie nie ozdabiam ale tym razem z bratem ozdobiliśmy... kilka... xD 
Na święta pierniczków zrobiłem 3 razy więcej niż było w przepisie więc... była gigantyczna miska... znaczy jest... jeszcze xD No tak... Dzisiaj jest pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia, a mam wrażenie, jakby jeszcze Wigilii nie było o.O No nic, ja i te moje paranoje xP Mam nadzieję, że fajnie spędziliście Wigilię :D 

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz