poniedziałek, 22 grudnia 2014

Przygotowania do lalkowych Świąt

Witajcie! :D
Jako, że "lalkowe Święta" odbędą się zapewne w wieży, przygotowuję najbardziej Roszpunkę (tylko Roszpunkę xD) do tego wydarzenia :D Więc dzisiaj, pierwszy raz od nie pamiętam kiedy... szyłem... xD Tak, uszyłem Roszpunce Świąteczną sukienkę xD I wydaje mi się że wyszła ok :D Zrobiłem też obrus na stolik... ale to polegało tylko na ucięciu kawałka materiału xP

Od razu przepraszam za oświetlenie, ale okazało się, że zdjęcia które zrobiłem rano były zupełnie nieostre, więc zrobiłem je dosłownie przed chwilą przy lampce biurkowej... Przez co czerwony materiał wygląda jak wyblakły i przechodzący w róż... Ale to czerwień! Nie wierzcie tym zdjęciom! xD


I dwa zupełnie nie pasujące guziki xP


Właściwie cały ten strój został zrobiony z czapki Św. Mikołaja :D Co myślicie? :)

I obrusik... On też jest czerwony xD



Co myślicie o całości? xD Jutro będę robił pierniczki <3 

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Oryginalny pomysł, żeby zrobić sukienkę z czapki, ale pochwalam kreatywność ;)
    Roszpunce bardzo ładnie w tym kolorze i ma śliczna fryzurę, którą kojarzę z poprzedniego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń