poniedziałek, 10 marca 2014

Lalka Kristoff z Disney Store z filmu "Kraina lodu"

Cześć, nie pisałem jakiś czas ponieważ miałem problemy z internetem :/ Ale już jest wszystko dobrze ;) Dzisiaj opiszę lalkę Kristoffa z filmu "Kraina lodu". Zapraszam do czytania :)
Kristoffa kupiłem już dawno, ale była bardzo przydka pogoda i nie mogłem zrobić mu zdjęć :/ Ale już wszystko mam (nawet mam zdjęcia w zapasie :D). Kristoff kosztował mnie trochę więcej niż reszta, bo kupiłem go później niż Annę i Hansa i u innego sprzedawcy, kosztował około 150 zł :)
                                                                        

Pudełko wygląda tak jak pudełko Hansa, różni się tylko zdjęciem postaci i napisem z przodu :) Z tyłu pudełka oczywiście znajduje się obrazek Anny i Elsy...                                                                                                                                                        



Twarz, profil, ubranie strasznie mi się podoba :) Jest baaardzo podobny do Kristoffa z bajki, Kristoff tak jak Hans ma fajne kolory twarzy (na zdjęciu tak tego nie widać). Według mnie ma lepsze oczy niż Hans (bardziej okrągłe). Ma bardzo fajne włosy, ale wydaje mi się, że ma bardzo płaską głową od góry i od tyłu :/ Ale w czapce ego nie widać ;)
 
Tutaj widzimy elementy jego garderoby, czapkę rękawiczki, buty, sweter połączony z kamizelką i dresowe spodnie :) Kamizelka jest zakończona futerkiem które w dotyku jest jak królicze :)














Rękawiczki... to jedna z najlepiej zrobionych części ubrań :) Są zrobione ze sztucznej skóry (chyba :D), a z drugiej strony są podszyte polarem :) Rękawiczki są zakończone białym futerkiem i sznurkiem którym się je wiąże :)                                          
Buty to też jedna z najlepiej zrobionych rzeczy, są pomalowane tak, że wyglądają jakby były poobcierane, bardzo fajnie to wygląda :) Z tyłu jest długie rozcięcie, żeby łatwo było je włożyć ;)



Jak wspominałem sweter jest połączony z kamizelką jakoś tak w połowie kamizelki :)



I jeszcze jak wygląda bez ubrań, ma granatowe majtki i żadnych przebarwień (Jej! :D) Ale tak samo jak Hans, bez ubrań wygląda... inaczej. Nie ma tak szerokich ramion i nie jest taki "przypakowany" jak wygląda w ubraniu :)











Jestem bardzo zadowolony z zakupu, jest to jedna z najlepiej wykonanych lalek i jest wart swojej ceny ;) Następną lalką jaką opiszę będzie Roszpunka z Disney Animators Collection, albo Elsa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz