sobota, 15 marca 2014

Wieża Roszpunki z Zaplątanych

Cześć wam :) Jakieś półtora tygodnia temu wpadłem na pomysł zbudowania wieży Roszpunki dla Lalek z Disney Store... Strasznie się męczyłem, wiele razy traciłem wenę i wątpiłem, że mi się uda zrobić cokolwiek, ale doszedłem już chyba do 1/3 budowy... chyba... Jeszcze długa droga przede mną :D Pokazuję wam zdjęcia z dotychczasowej budowy ;)



Zacznijmy od początku, ten kawałek wygląda na bardzo prosty i łatwy do zrobienia, ale mi zajął całą sobotę... Ale tydzień temu nie dzisiejszą ;) Niestety podłoga jest krzywa co utrudniało mi kilka prac, ale mam plan jak zrobić, żeby wyglądała zwyczajnie, ale to będzie dopiero kiedy będę robił środek... dobra nie przedłużając kolejne zdjęcia ;)

Udało mi się zrobić ściany, W sumie były trzy duże otwory: Na wieżyczkę, obudowany balkon (nie wiem jak to nazwać :D) i okno na wysunięciu, aktualnie zostało mi do zrobienia okno na wysunięciu :) Otwór na to okno jest krzywy, ale to dlatego, że tam jest naderwana tektura, jednak po jego zrobieniu ściana ponownie się wyprostuje ;) A i na zamazanych kawałkach będą do przyklejenia różne bardziej wykończeniowe rzeczy, to jeszcze nie koniec ;)

 A tutaj, żeby się mocno trzymało, przykleiłem kawałki tektury, które będą jeszcze mocniej trzymały ściany :)

 Tutaj widać wieżyczkę o której mówiłem, przez otwór na balkon ;)


O i balkon :)


I balkon już przyczepiony do wieży z wykończeniami :)


Jeszcze jedna fotka ;)


Tutaj zdjęcie wyszło mi trochę niewyraźne, porwałem gazety i poprzyklejałem je wikolem na wieżę,  co trzyma ten kawałek w całości, a jak wyschnie będzie twarde i gotowe do malowania, pierwsza część wieży skończona, Hura! 


I jak wam się podoba na razie? wiem, że może to się wydawać bardzo łatwe i w ogóle, ale tak nie jest, jak już mówiłem robię ją od tygodnia i to sam, (a przypominam, że mam 12 lat, już w ten czwartek 13 Jej!) a na razie jest to jakaś 1/3 (znowu się powtarzam xD) Jak wam się podoba? Piszcie w komentarzach ;)

Ps. Będę się starał wstawiać kolejny post, po widocznym kawałku budowy ;)

4 komentarze:

  1. Dzięki EF :) To moja pierwsza taka wielka samodzielna praca (zawsze tata mi robił, ale teraz uparłem się sam, no i jeszcze mój tata nie miał czasu xD) Jeszcze raz dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostro super praca... tylko czemu mi sie kojarzy z wierzą z zaplatanych??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest wieża z Zaplątanych ;) Było w tytule :) Dzięki. :)

      Przynajmniej jest podobna :D

      Usuń