niedziela, 16 marca 2014

Niedzielny wpis nr 2 :)

Już od jakiegoś miesiąca chciałem kupić sobie Roszpunkę z Zaplatanych, od Disney Store... Jednak ciągle brakowało mi pieniędzy :/ Ale dzisiaj już je miałem i od razu zamówiłem na Allegro Roszpunkę z dodatkami :) Niestety z tamtej aukcji nie można było brać zdjęć, więc musiałem przeszukać Google, żeby znaleźć właśnie tą lalkę i wstawić tu jej zdjęcia... :/ Było to bardzo trudne (bo nigdzie nie ma jej zdjęć) ale wreszcie znalazłem ;)
Patrzcie na te dłuuugie włosy :D


 Moja Roszpunka przyjedzie do mnie w tym tygodniu myślę, że tak około wtorek - czwartek (ale mam nadzieję, że wtorek :D). Jak wam się podoba ta lalka? Bo mi bardzo *-* Mimo to, że jej twarz nie jest za bardzo podobna do tej z filmu, ale jest no nie wiem... urocza? :)

I zapewne tak samo jak z lalkami z Krainy lodu, będę chciał zebrać także Julka i Gertrudę :)

Ps. Już w czwartek moje urodzinki :D Dostane na nie Elsę z Krainy lodu, więc będę miał już wszystkie lalki z tej serii :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz